تدوین نقشه راه استراتژی سیمیدکو در افق ۱۴۰۶
نخستین جلسه تدوین و تصویب نقشه استراتژی‌های سه ساله سیمیدکو با حضور مدیر عامل، مدیران و مسئولان این شرکت برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، نخستین جلسه تدوین و تصویب نقشه استراتژی‌های سه ساله سیمیدکو با حضور مدیر عامل، مدیران و مسئولان این شرکت برگزار شد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با برنامه ریزی لازم در پایان هر سال بازنگری نقشه استراتژی‌ خود را در دستور کار قرار داده و به همین منظور جلساتی با حضور کارگروه‌های مختلف و مدیریت‌های زیرمجموعه شرکت برگزار می نماید.

در این جلسات که نمایندگان گروه فولاد خوزستان به عنوان شرکت مادر حضور دارند، تطبیق استراتژی های این شرکت با شرکت مادر انجام و به مرحله تصویب می رسد.

جلسات تدوین و تصویب نقشه استراتژی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد نیز با حضور همه مدیران و مشاوران این حوزه، در راستای نهایی کردن این استراتژی‌ها به مدت دو روز از هشتم تا نهم آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید و پس از جلسات فشرده و یکپارچگی استراتژی‌ها، در پایان از نقشه راه سه ساله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در افق ۱۴۰۶ رونمایی شد.

طی جلسه رهبران شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد مطابق هدف گذاری های خود، ارکان جهت ساز ( بیانیه های مأموریت، چشم انداز و ارزشهای سازمانی) خود را مصوب نموده و فرآیندهای برنامه ریزی و همسوسازی راهبردی و به کارگیری رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)، با یادگیری از دیدگاههای “کالینز و پوراس” و رویکرد “کمی سازی چشم انداز” کاپلان و نورتون و با الگو برداری از فولاد خوزستان به عنوان شرکت مادر و مشارکت رهبران مصوب گردید. همچنین انتشار فایل اقدامات استراتژیک یکی از خروجی های مهم جلسات برگزار شده بود.

سمیدیکو1

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۳
شناسه مطلب : 56058
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی