مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با چیلان مطرح کرد:توجه به مسئولیت اجتماعی و آموزش دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه است
مهندس ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در گغتگو با چیلان به تشریح دلایل برگزیده شدن این شرکت در هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی روابط عمومی پرداخت.

به گزارش  چیلان ، ایرج ترابی با اشاره به نقش همزمان تولیدی و اجتماعی فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده فولادهای تخت در خاورمیانه و منطقه منطقه MENA به عنوان یک شرکت صنعتی بزرگ همواره مطرح بوده و علاوه بر تولید محصولات فولادی و ورق های متعدد و مورد مصرف در صنعت ،همواره در راستای تعهد خود به جامعه ی پیرامونش به مسئولیت های اجتماعی اش توجه ویژه داشته است.
ترابی با ذکر نمونه اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی اضافه کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی در عرصه ی ملی و منطقه ای باعث شده است که فولاد مبارکه از تولیدکننده صرف به حامی جامعه خودش تبدیل شود. در همین راستا می توان به کارهای مشترکی که فولاد مبارکه در زمینه ی توجه به نیازهای جامعه انجام داده است اشاره کرد. ورزشگاه نقش جهان به عنوان یک فضای فرهنگی ورزشی که بعد از چندین سال توقف پروژه ای به سرانجام رسید، کمک به دانش آموزان نیازمند در تهیه نوشت افزار به مبلغ ده میلیارد ریال به عنوان سومین سال پیاپی، اقدامات های انجام شده در رابطه با متروی اصفهان، مصلای اصفهان و همچنین طرح هایی که در فولاد مبارکه به عنوان طرح های پایلوت به منصه ظهور رسیده است تا بتواند همراه با جامعه پیرامون خودش قدم بردارد. همچنین در حوزه کاهش آلاینده ها، مصرف بهینه آب و حفظ محیط زیست هم اقداماتی انجام شده است که در راستای توجه صنعت به جامعه است.

در همین زمینه بخوانید:

در هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی
روابط عمومی فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان برگزیده شدند

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در این شرکت اظهار داشت: علاوه بر مسئولیت های اجتماعی، روابط عمومی فولاد مبارکه به بحث آموزش نیز توجه ویژه ای دارد. غنای سطح علمی پرسنل ،توجه به مسائل به روز روابط عمومی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در یک کارخانه صنعتی مثل فولاد مبارکه از جمله مواردی بوده است که به آن توجه داشته ایم و همواره بر اساس اهداف استراتژیکی که در سطوح مختلف مدیریتی فولاد مبارکه وجود دارد، توجه به آموزش و افزایش سطح علمی و فنی کارکنان روابط عمومی را مدنظر قرار داده ایم. حضور فولاد مبارکه در برنامه هایی از این دست که افزایش غنای آموزش و توان علمی پرسنل را به دنبال دارد، موجب می شود فولاد مبارکه از حالت صنعتی صرف خارج شده و به سمت یک بنگاه علمی پیش رود.
ترابی با تشریح ابعاد آموزش در روابط عمومی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آموزش در سطوح فنی روابط عمومی باعث می شود که پرسنل روابط عمومی دچارانفعال نشده و با علم به روز و توجه به نیازهای مخاطبانشان قدم بردارند، جامعه ی ذینفعانشان را بهتر بشناسند و ارتباط بهتری با ذینفعان متعددی که دارند برقرار کنند. بنابراین در مواقعی که ارتباطی بین روابط عمومی با شرکای تجاری فولاد مبارکه وجود دارد، روابط عمومی می تواند با استفاده از ابزار دانش و توان تخصصی علمی، راه را برای مدیران عالی شرکت هموارتر کند.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
شناسه مطلب : 27983
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی