رکورد ذوب بیلت یک و رکورد روزانه تولید اسفنجی زمزم ۲ فولاد خوزستان شکسته شد
۲۱ تیرماه رکورد روزانه تولید اسفنجی زمزم ۲ با تولید سه هزار و ۲۸۲ تُن شکسته شد. رکورد قبلی به میزان سه هزار و ۲۶۰ تُن در یازدهم آبان سال گذشته به دست آمده بود.

محمد‌مهدی شریف‌شاذیله مدیر بخش فولادسازی فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: در حمله‌ی سایبری ششم تیرماه، شرکت فولاد خوزستان مورد هجمه قرار گرفت. هدف دشمنان توقف تولید و ضربه زدن به اقتصاد کشور بود. اما دشمن، در محاسباتش اراده‌ی فولادین و اهتمام کارکنان غیور فولاد خوزستان را نادیده گرفته بود، جایی که با تلاش شبانه‌روزی خط تولید در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شد. همدلی و همراهی واحدهای مختلف پیشتیبانی در کنار تعهد و تخصص کارکنان فولادسازی، گرمابخش خط تولید فولاد شد.

شریف در ادامه گفت: کارکنان بخش فولادسازی هم‌قسم شدند که تمرکز تولید را در واحد بیلت یک، جایی که مستقیما مورد هجمه قرار گرفت، قرار دهند. خوشبختانه سربازان عرصه‌ی صنعت در برابر دشمن سرافرازانه پیروز شدند و نشانه آن در ۲۳ تیرماه نمایان شد. جایی که رکورد تعداد ذوب در یک سکونس واحد بیلت یک با بیست ذوب در مدت زمان یک هزار و ۲۸۸ دقیقه‌، شکسته شد.

هم چنین مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا فولاد خوزستان گفت: ۲۱ تیرماه رکورد روزانه تولید اسفنجی زمزم ۲ با تولید سه هزار و ۲۸۲ تُن شکسته شد. رکورد قبلی به میزان سه هزار و ۲۶۰ تُن در یازدهم آبان سال گذشته به دست آمده بود.
پاک‌بین تلاش و پیگیری کارکنان فولاد خوزستان را عامل رقم خوردن چنین موفقیتی دانست و افزود: از آنجا که تامین گندله‌ی کیفی و پایدار یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب رکوردهای تولیدی در بخش احیا است، جا دارد از همکاران بخش مواد اولیه و پایلوت پلنت که با همکاری، همراهی و برنامه‌ریزی، موفقیت‌های پی‌در پی را رقم زدند، صمیمانه تشکر کنم.
مدیر بخش احیا در پایان گفت: از حمایت‌ها و راهنمایی‌های هوشمندانه معاون بهره‌برداری و تلاش بی‌وقفه‌ی فولاد‌مردان بخش احیا صمیمانه تشکر می کنم. امید که با تداوم موفقیت‌ها شاهد شکوفایی روز‌افزون فولاد خوزستان باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۲
شناسه مطلب : 43198
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی