مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:انقلاب چهارم دیجیتال را در شرکت فولاد آلیاژی ایران رقم می‌زنیم
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با تصریح بر اینکه انقلاب چهارم دیجیتال را در شرکت فولاد آلیاژی ایران رقم می‌زنیم، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران به بیش از 3 برابر مدت زمان مشابه خواهد رسید.

به گزارش  چیلان ،محمد کمال زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در نشست مدیران گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این شرکت، بیان کرد: فولادهای آلیاژی برای کشور حساس است این در حالیست که تکنولوژی ۳۰ سال پیش در شرکت فولاد آلیاژی ایران هنوز برای فولادهای ایران “های تک” است.

کمال زاده با بیان اینکه هم اکنون افراد متخصصی در بخش فناوری اطلاعات شرکت فولاد آلیاژی ایران شاغل هستند، گفت: انقلاب چهارم دیجیتال در فولاد آلیاژی در حال پیاده‌سازی و اجرا است.

وی درباره مدیران و پرسنل این شرکت، افزود: مدیران ما در شرکت فولاد آلیاژی ایران دانش و مهارت و تخصصی دارند که کمتر در فولادهای کشور شاهد آن هستیم.

کمال زاده با اشاره به اینکه نگاه شرکت توسعه‌ای است، تصریح کرد: استراتژی ما به سمت گریدهای بالاتر و صادرات در حال پیشرفت است و اعتقاد داریم در کنار تکنولوژی تحولات مدیریتی  و تحول سازمانی می‌تواند سازمان را ارتقا دهد تا سازمان بهره ور داشته باشیم.

وی در حوزه رکورد فروش، عنوان کرد:  تا کنون ۱۶ درصد افزایش تناژ فروش داشتیم و مجموعه ی راهبری سازمان با پشتکار و تلاش مضاعف همه مشکلات را پشت سر گذاشته است.

کمال زاده با بیان اینکه ۳۰ هزار تن صادرات در سال ۱۴۰۱ به ۶۰ هزار تن تاکنون رسیده، اظهارداشت: این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ به بالای ۱۰۰ هزار تن صادرات خواهد رسید.

وی تسهیلگری و حمایت مدیران و سهامداران را عامل سرعت اتمام پروژه یزد۱ عنوان کرد و گفت: بخش‌های مختلف پروژه یزد۱ به سرعت وارد مرحله ذوب و تولید شدند بر همین اساس قصد داشتیم در هفته دفاع مقدس به پاس خون شهدا افتتاح پروژه یزد۱ انجام شود که بنا به دلایل جزئی افتتاح چند روز به تأخیر افتاده ‌است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد: تنها راه پیشرفت، طرح‌های توسعه‌ای است و در این زمینه نیاز به تأمین سرمایه داریم که در این جهت ۴۰۰۰میلیارد چاپ اوراق را کلید زدیم.

وی گفت: تیم مدیریتی و پرسنل فولاد آلیاژی روز و شب را وقف تأمین رکوردهای شرکت کردند که رکوردهای روزانه نشان دهنده هماهنگی در این سازمان است.

کمال زاده افزود: بر اساس تبصره ۱۳ مجوز cvc شرکت فولاد آلیاژی ایران انجام شد و با توجه به اینکه سالیانه مالیات زیادی را پرداخت می‌کنیم، باید در زیرساخت های شرکت های دانش بنیان شرکت فولاد آلیاژی ایران هزینه شود.  وی در خصوص مشکلات ناترازی انرژی توضیح داد: ۱۰۰ هکتار زمین جهت احداث نیروگاه ۳۳۰ مگاواتی سیکل ترکیبی اخذ گردیده، منتظر مابقی مجوزها جهت احداث نیروگاه هستیم.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۰۴ ۱۲ ۱۳ ۵۷

2

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
شناسه مطلب : 54973
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی