حضور فعال و بی نظیر شرکت فولاد جهان آرا اروند در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
شرکت فولاد جهان آرا اروند به عنوان نخستین و تنها تولید کننده اسلب عریض (تا ۲۲۰۰ میلی متر) در کشور با حضور فعال خود در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران نگاه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش  چیلان ،نمایش قدرتمند این شرکت از اسلب عریض ۲۲۰۰ میلی متر با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی حال حاضر جهان، بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را در عرصه صنعت و به خصوص صنعت فولاد به بازدیدکنندگان، تجار و فعالان صنعت و معدن جهان یادآوری کرد.

شرکت فولاد جهان آرا اروند با توان تولید سالانه ۱/۲ میلیون تن تختال فولادی با ابعاد و گریدهای خاص به خصوص X65 و X70 می تواند نیاز صنعت کشور را به اینگونه محصولات قابل استفاده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برطرف نماید.

مجموعه بزرگ فولاد جهان آرا اروند در منطقه آزاد اروند (سایت صنعتی خرمشهر) واقع شده است که بهترین موقعیت استراتژیکی، زیرساختی، ریلی، دریایی و هوایی را در اختیار دارد.

غرفه شرکت فولاد جهان آرا اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ واقع در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران_سالن شماره ۷ فلزات، مجموعه غرفه های گروه توسعه اقتصادی تدبیر واقع شده و از تاریخ ۹ الی ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۸ الی ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان محترم می باشد.

photo ۲۰۲۴ ۰۴ ۲۸ ۱۶ ۰۷ ۴۰

2

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۵
شناسه مطلب : 60058
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی