دریافت تندیس و لوح زرین برگزیدگان صنعت استان تهران توسط گروه فولادیار کوروش
مراسم بزرگداشت و تجلیل از تولیدکنندگان برگزیده استان تهران در روز چهارشنبه 24 مردادماه 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، با حضور جناب آقای مهندس سیجانی رئیس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای مهندس مرتضوی رئیس محترم خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران، جمعی از مسئولین محترم، 49 واحد نمونه، صنعتگران و پیشکسوتان منتخب صنعت و معدن و تجارت برگزار گردید.

به گزارش  چیلان ، مراسم بزرگداشت و تجلیل از تولیدکنندگان برگزیده استان تهران در روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، با حضور جناب آقای مهندس سیجانی رئیس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای مهندس مرتضوی رئیس محترم خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران، جمعی از مسئولین محترم، ۴۹ واحد نمونه، صنعتگران و پیشکسوتان منتخب صنعت و معدن و تجارت برگزار گردید.

طی این مراسم، گروه فولادیار کوروش ‌به‌عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۳ موفق به دریافت تندیس زرین و لوح روز صنعت و معدن گردید.

مهندس آرش مرعشی مدیرعامل گروه فولادیار کوروش، دلیل انتخاب این گروه را ورود تکنولوژی جدید برای تولید مقاطع پروفیل فولادی به کشور، قرارگیری محصولات تولیدی این گروه در راستای محصولات سبز، سبک‌سازی سازه‌های فولادی و در نتیجه مصرف کم‌تر آهن و تولید کم‌تر کربن و در نهایت آسیب کم‌تر به محیط‌زیست دانست.

کسب این موفقیت را به تمامی مدیران و پرسنل گروه فولادیار کوروش تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای این مجموعه را داریم.

زرین صنعت و معدن استان تهران گروه فولادیار کوروش

2

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
شناسه مطلب : 61932
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی