به همت شرکت فولادسنگان: آیین کلنگ زنی احداث پارک مادر و کودک
روزهای اخیر برای مردم شهرستان خواف خاطره انگیز بود، چرا که ارتباط و رویکرد سازنده، مفید و حمایتی فولاد سنگان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی هر بار بخشی از مشکلات و نیازهای شهرستان را برطرف میکند.

به گزارش  چیلان ،این بار ، رفاه و آسایش خانواده ها به خصوص کودکان و بانوان در محور اقدام بزرگترین شرکت صنعتی و معدنی شرق کشور بود و به این منظور مراسم کلنگ زنی پارک مادر و کودک شهر خواف با هدف ساخت محیطی امن، آرامش بخش با کلیه امکانات رفاهی برای خانواده ها با حضور علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، معاونین و مدیران این شرکت و اعضای شورای شهر و شهردار خواف در محل احداث این پارک برگزار شد.

در این مراسم شهردار و رئیس شورای شهر ضمن قدردانی از مجموعه فولاد سنگان و مدیرعامل شرکت به دلیل حضور فعال و بسیار مطلوب در حوزه مسئولیتهای اجتماعی ، این شرکت را پیشرو در این حوزه و الگویی تراز کشوری معرفی کردند.
علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در سخنانی ماهیت فولاد سنگان را فراتر از یک شرکت صنعتی صرف دانست و افزود فولاد سنگان خود را در مقام یک شهروند برای جامعه می داند و به همین دلیل در برابر جامعه خود را مسئول میداند و به همین دلیل مسئولیتهای اجتماعی برای ما و همکارانمان مهم است.

مدیرعامل فولاد سنگان ضمن اشاره به نقش بانوان در جامعه و به عنوان محور خانواده گفت: تامین آرامش و آسایش بانوان و تحکیم کانون خانواده برای ما بسیار مهم است، چرا که داشتن جامعه ای پیشرفته در گرو ساختار و پیوند عمیق خانواده است و تمام تلاش ما این است که بستر کاملی را برای خانواده ها در زمانی که همسران، فرزندان و یا پدرانشان بیرون از خانه مشغول فعالیت هستند فراهم نماییم.

در پایان این مراسم کلنگ احداث پارک مادر و کودک خواف توسط علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان به زمین زده شد و مراحل ساخت و تجهیز این مکان تفریحی به زودی آغاز خواهد شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
شناسه مطلب : 61690
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی