چیلان گزارش می دهد:روایت مدیران جهان فولاد غرب از زلزله
روز گذشته شاهد زلزله 7.3 ریشتری در مرز ایران و عراق بودیم که در پی این حادثه ناگوار خسارت های مالی و جانی زیادی به مناطق نزدیک کانون زمین لزره و به طور خاص منطقه کرمانشاه وارد آمد. چیلان جهت اطلاع از وضعیت این مناطق با رئیس هیئت مدیره جهان فولاد غرب و مدیرعامل ذوب آهن بیستون به گفت و گو نشسته است.

جهانبخش شکری، رئیس هیئت مدیره جهان فولاد غرب در خصوص زلزله شب گذشته در کرمانشاه و سایر مناطق غرب کشور به خبرنگار  چیلان  گفت: مهاباد، شهر ازگله و منطقه مرزی خسارت زیادی دیده و در کرمانشاه نیز خسارتی داشتیم.

شکری با اشاره به سه روز عزای عمومی در این حادثه دردناک، وضعیت شهر و واحدهای صنعتی را نیمه تعطیل اعلام کرد و گفت: در کرمانشاه زیرساخت ها به آن صورت آسیب ندیده است و تنها برخی راه ها مسدود شده بود که مجددا بازگشایی شد، منتها در ابتدای کار هستیم.

این عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد خاطرنشان کرد: قطعا بازگشت به ثبات نیازمند زمان است و همکاری گسترده جمعی مردم و ارگان ها را می طلبد.

وی با ابراز تاسف دوباره از این اتفاق گفت: این شهر را چند سالی جنگ تخریب کرد واکنون باید زلزله و خرابی های آن را ببینیم. ساختمان های قدیمی عامل تخریب گسترده در روستاها است و تیم های امدادی در تلاش برای آوار برداری و نجات همشهریان هستند.

شکری این را نیز گفت که پایگاه بسیج مجتمع جهان فولاد غرب تشکیل شده و آماده خدمت رسانی است.

جهاندار شکری، مدیرعامل ذوب آهن بیستون نیز در گفت و گو با  چیلان  اطلاعات جدیدی در اختیار ما گذاشت و گفت: آماری از تخریب واحدهای صنعتی هنوز منتشر نشده است اما چون منطقه غرب بیشتر منطقه ای عشایری و روستایی است خسارت های مالی زیادی دیده است.

وی این زلزله را بی سابقه خواند و گفت: اگرچه در روستاها و مناطق عشایر نشین خسارت ها گسترده بوده و متاسفانه خسارت های جانی هم زیاد بود اما در شهر خسارت ها به نسبت کمتر است.

جهاندار شکری در پایان خبر داد: با وجود خسارت های گسترده در مناطق روستایی، کارخانه جهان فولاد، سیما فولاد جهان و ذوب آهن بیستون خسارتی نداشته است.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
شناسه مطلب : 15407
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی