چیلان گزارش می‌دهد:در جلسه رسته ذوب القایی انجمن فولاد چه گذشت؟
جهاندار شکری عضو هیئت مدیره انجمن فولاد در گفت‌وگو با چیلان در خصوص جلسه هم‌اندیشی رسته ذوب القایی این انجمن اظهار داشت: امروز 24 خرداد یک نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران واحدهای ذوب القایی و مهندس امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت و مهندس حاج‌حیدری معاون وی برگزار شد که در این نشست مهم‌ترین مسائل کارخانجات ذوب القایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، شکری در مورد موضوعات بررسی شده در این نشست گفت: محدودیت‌های تامین برق، اصلاح قیمت پایه شمش فولادی در بورس کالا و تأمین مواد اولیه واحدهای ذوب القایی، سه موضوع مهمی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و کارخانجات ذوب القایی دغدغه‌های خود را در این زمینه در حضور مدیران ارشد وزارت صمت مطرح کردند.

ایجاد یک کارگروه تخصصی

عضو هیئت مدیره انجمن فولاد در مورد نتیجه این جلسه گفت: در این نشست هم‌اندیشی، یک کارگروه تخصصی متشکل از ۹ نفر از مدیران واحدهای ذوب القایی ایجاد شد. این ۹ نفر از مناطق مختلف کشور هستند و مقرر شد که این کارگروه مسائل و مشکلات کارخانجات ذوب القایی را به‌صورت تخصصی و دقیق بررسی کرده و رفع این مشکلات را پیگیری نماید.

حضور انجمن فولاد در کارگروه مدیریت بازار

شکری بیان داشت: جناب آقای مهندس امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در این نشست اعلام کرد که وزارت صمت به دنبال ایجاد توازن قیمتی در زنجیره فولاد از مسیر بورس کالا است. مهندس امیری همچنین تأکید کرد که انجمن فولاد از این بعد در جلسات کارگروه مدیریت بازارِ وزارت صمت حضور مستمر خواهد داشت. گفتنی است پیش از این انجمن فولاد در این جلسات به تناوب حضور داشته است.

تأکید بر توازن در زنجیره فولاد

جهاندار شکری تصریح کرد: مدیران واحدهای ذوب القایی در این نشست بر ضرورت نگاه متوازن به تمام حلقه‌های زنجیره فولاد تأکید کردند. در این نشست عنوان شد که توسعه پایدار زنجیره فولاد و تداوم تولید در گرو سود متوازن و منصفانه تمام حلقه‌های زنجیره فولاد است. تمامی شرکت‌ها تأکید داشتند که با اتحاد و همبستگی تمام حلقه‌های زنجیره فولاد، مشکلات و مسائل قابل حل خواهد بود و کلید رفع موانع تولید، همدلی و همبستگی تمام رسته‌های زنجیره فولاد است.

1 339 2 355 3 176 4 136 5 153 6 80

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
شناسه مطلب : 42709
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی