چیلان بررسی کرد:کاهش در مصرف فولاد میانی و افزایش در مصرف محصولات فولادی در ۸ ماهه امسال/ رشد مصرف ظاهری همه محصولات فولادی به جز میلگرد
آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از مصرف ظاهری فولاد در 8 ماهه ااول امسال نشان می دهد مصرف ظاهری فولاد میانی و آهن اسفنجی به ترتیب افت 2 و 8 درصدی داشته درحالی که مصرف ظاهری محصولات فولادی رشد 8 درصدی داشته است.

به گزارش  چیلان ، براساس آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع ۸ ماهه اول امسال مصرف ظاهری فولاد میانی شامل اسلب و بیلت و بلوم افت ۲ درصدی داشته و به ۹ میلیون و ۹۵۷ هزار تن رسیده ااست یعنی مصرف ظاهری فولاد میانی مدت مشابه سال قبل ۱۰ میلیون و ۱۸۲ هزار تن گزارش شده بود.

در این میان مصرف ظاهری بیلت و بلوم ۵ میلیون و ۲۲۳ هزار تن بود که رشد ۴ درصد داشت اما مصرف اسلب ۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن بوده که افت ۸ درصد داشت.

این گزارش می افزاید، مصرف ظاهری آهن اسفنجی در این مدت ۱۴ میلیون و ۹۳ هزار تن بود که افت ۸ درصد داشته است. این افت مصرف ظاهری دلیل افزایش حجم صادرات بود.

آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد در بین محصولات فولادی، مصرف ظاهری تیرآهن، ورق گرم، ورق سرد و ورق پوششدار رشد داشته اما میلگرد افت مصرف را شاهد بود.

رشد مصرف ظاهری تیرآهن یک درصد، ورق گرم ۸ درصد، ورق سرد ۳۸ درصد و ورق پوششدار ۳۷ درصد بوده و افت مصرف ظاهری میلگرد ۱۲ درصد بود.

9 43

2

تاریخ انتشار : ۲ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
شناسه مطلب : 15857
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی