کاهش عطش تقاضا برای آهن اسفنجی/ نتیجه معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا
امروز شنبه 1 اردیبشهت 1403، بورس کالا میزبان عرضه 142 هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای 1.3 برابری نسبت به عرضه، 92 درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش   چیلان   ، امروز شنبه ۱ اردیبشهت ۱۴۰۳، بورس کالا میزبان عرضه ۱۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای ۱.۳ برابری نسبت به عرضه، ۹۲ درصد عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

قیمت میانگین موزون هر کیلو آهن اسفنجی در معاملات اخیر نسبت به هفته گذشته ۱.۳ درصد افزایش داشت و به ۱۳۳۱۰ تومان رسید. قیمت میانگین موزون معاملات آهن اسفنجی در هفته گذشته ۱۳۱۴۳ تومان بود.

بیشترین حجم عرضه امروز آهن اسفنجی از سوی فولاد شادگان با ۲۰ هزار تن بود. بالاترین رقابت و قیمت امروز آهن اسفنجی هم مربوط به فولاد میانه با میانگین ۱۳۹۶۹ تومان بود .

خلاصه تحلیل  چیلان :

در معاملات امروز آهن اسفنجی برای دومین هفته متوالی بخشی از محصول عرضه شده خریدار نداشت و نسبت حجم معامله به عرضه که در هفته های قبل معادل ۱۰۰ درصد بود به ۹۰ درصد در هفته گذشته و ۹۲ درصد در هفته جاری رسید. این در حالی است که در معاملات امروز همچون هفته گذشته، حدود ۳۰ درصد بیشتر از حجم عرضه، تقاضا برای آهن اسفنجی به ثبت رسید.

 

معاملات آهن اسفنجی

2

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
شناسه مطلب : 59878
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی