مدیرعامل فولاد صنعت بناب تاکید کرد؛افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده دو اولویت اصلی شرکت در شرایط فعلی
افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده محصول در حال حاضر اولویت اصلی بوده و تلاش برای بهبود وضعیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  چیلان ، ابوتراب فاضل، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در دیدار با اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای بهبود وضعیت فعلی در همه زمینه ها خبر داد و گفت: افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده محصول در حال حاضر اولویت اصلی بوده و تلاش برای بهبود وضعیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد بناب در خصوص عرضه محصول در بازار گفت: شرایط موجود اقتصادی و کاهش روند اجرایی پروژه های عمرانی نیاز به رفع موانع صادرات و گشایش‌های لازم را دارد که محصولات تولیدی صادر شود و بازار های مستعدی مثل عراق و سوریه کشش و نیازمندی لازم را برای این کار دارند.

فاضل در خصوص امورات رفاهی نیروی انسانی نیز افزود: به منظور مساعدت و رسیدگی به امورات رفاهی همکاران به مناسبت فرارسیدن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) بسته رفاهی حاوی اقلام مواد مصرفی و غذایی بین کلیه همکاران توزیع خواهد شد که در مرحله دوم آن همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه فجر توزیع اقلام دیگری در دستور کار قرار دارد و همچنین پرداخت حقوق و مزایا نیز به روز بوده و به صورت مرتب انجام می گیرد.

اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با ابراز امیدواری از حضور مدیریت جدید گفت: مایه امیدواری است که مدیریت جدید با سابقه و با تجربه در حال حاضر هدایت این مجتمع را به عهده گرفته و امید است شاهد رشد و پیشرفت این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به شرایط سیاسی و اقتصادی افزود: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و سیاسی که بیشتر جنبه روانی دارد مطرح است ولی به تجربه ثابت شده که با مشکلات و تحریم های ایجاد شده می شود مقابله کرد وی همچنین اعلام آمادگی برای مساعدت و مشارکت در حل امورات و مشکلات مجتمع را کردند.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
شناسه مطلب : 22448
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی