رئیس جمهور دو شنبه به کرمان سفر می کند/ دو پروژه زنجیره فولاد در منطقه گل گهر آماده افتتاح شد
رییس جمهوری دوشنبه به منظور افتتاح پروژه های منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، مهندس ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: رییس جمهوری دوشنبه در دومین سفر خود به شهرستان سیرجان به منظور افتتاح ۱۶ پروژه در منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند.

وی افزود: افتتاح کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و افتتاح کارخانه خط۲ کنسانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین و نیز بهره برداری از ۱۴ پروژه بهینه سازی و توسعه زیرساخت تولید در منطقه گل‌گهر از برنامه های سفر دکتر روحانی به سیرجان در منطقه گل گهر است.

مهندس تقی زاده ادامه داد: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه گذاری ۱۰۴۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۱۰۰ نفر افتتاح می شود؛ همچنین کارخانه خط۲ کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به ظرفیت ۲ میلیون تن در سال با سرمایه گذاری ۸۰۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر به بهره برداری می رسد و ۱۴ پروژه دیگر در حوزه بهینه سازی و توسعه زیرساخت های تولید منطقه گل‌گهر می باشند.

وی اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری پروژه های قابل افتتاح و در شرف راه اندازی بالغ بر ۵۳۱۹۷ میلیارد ریال می باشد و این طرح ها مجموعا ۵۹۸۰ نَفَر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
شناسه مطلب : 23891
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی