چیلان از آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد گزارش می دهد:تولید فولاد میانی کشور رشد ۱۳ درصدی داشت/ تولید فولاد میانی به ۲۱ میلیون تن نزدیک شد/ تولید محصولات فولادی ۱۷.۵ میلیون تنی شد
براساس گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد میانی ایران تا پایان دی ماه با رشد 13 درصدی به 20 میلیون و 679 هزار تن رسید و تولید محصولات فولادی با رشد 7 درصدی به 17 میلیون و 572 هزار تن رسید.

به گزارش  چیلان  و براساس آمار انجمن فولاد، از ۲۰ میلیون و ۶۷۹ هزار تن تولید فولاد میانی در ۱۰ ماهه امسال، ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تن بیلت و بلوم و ۸ میلیون و ۹۶۹ هزار تن اسلب بوده است. رشد تولید بیلت و بلوم ۱۸ درصد و اسلب ۶ درصد بوده است.

تولید کل محصولات فولادی در این مدت ۱۷ میلیون و ۵۷۲ هزار تن بود که رشد ۷ درصد داشته است. تولید ورق بیشترین سهم را در محصولات فولادی داشته و تولید ورق گرم به ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار تن و ورق سرد به ۲ میلیون و ۸۸ هزار تن و ورق پوششدار یک میلیون و ۱۵۴ هزار تن بوده است.

تولید میلگرد نیز با ۲۲ درصد رشد ۶ میلیون و ۳۱۲ هزار تن شده اما تیرآهن با افت ۷ درصدی ۸۳۹ هزار تن شده است.

رشد تولید ورق گرم ۲ درصد و ورق سرد ۷ درصد می باشد درحالی که تولید ورق پوششدار افت ۸ درصدی داشته است.

این گزارش می افزاید، تولید آهن اسفنجی ایران در ۱۰ ماهه امسال با ۱۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تن به ۲۱ میلیون و ۹۶۴ هزار تن رسیده است.

2 3 16

2

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
شناسه مطلب : 24064
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی