مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران امروز یک‌شنبه در اتاق بازرگانی با ریاست دکتر سبحانی برگزار شد.

به گزارش  چیلان ،در ابتدای این جلسه، سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن فولاد به بخشی از مهمترین اقدامات این انجمن صنفی اشاره کردند؛ از جمله دریافت مرجعیت انجمن در تعیین ارزش پایه صادراتی، حضور فعال انجمن در کارگروه کارشناسی ارزی کشور، لغو عوارض صادراتی، احیای کمیته توسعه صادرات، حضور موثر در تنظیم بازار و مباحث مربوط به ساماندهی چالش انرژی.

به گفته خلیفه سلطانی، این انجمن صنفی مجدد به عنوان تشکل برتر کشور موفق به کسب رتبه A شده است.

تاکید رئیس انجمن فولاد بر انسجام و هماهنگی بین تشکل‌های زنجیره آهن و فولاد کشور

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به مشکلات ارزی، تنظیم بازاری، تامین مواد اولیه و تلاش این انجمن بزرگ صنفی برای پیگیری و بهبود چالش‌های تولید و صادرات فولاد اشاره کردند.

وی تاکید کرد: در تلاش برای همگرایی بین تشکل‌های زنجیره آهن و فولاد هستیم و با انجمن سنگ آهن و انجمن نوردکاران، جلسات مستمری برای شکل دادن به یک صدای واحد و منسجم در حمایت از صنعت آهن و فولاد کشور هستیم.

دو تغییر در هیات مدیره انجمن فولاد ایران

احمد دنیانور، بازرس انجمن تولیدکنندگان فولاد در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد، طبق اساسنامه انجمن و تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت‌های فولاد صنعت بناب و فولاد غدیر ایرانیان، محسن خراسانی عضو علی‌البدل رسته مقاطع طویل به‌جای آقای محمد کشانی و احسان دشتیانه، عضو علی‌البدل رسته گندله و آهن اسفنجی به‌جای اسدالله فرشاد وارد ترکیب هیأت مدیره انجمن فولاد شدند.

photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۱۲ ۱۲ ۱۶ ۴۱

احمد دنیانور مجددا به‌عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن فولاد انتخاب شد

احمد دنیا‌نور در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن به عنوان بازرس انجمن در ترکیب هیئت رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران قرار گرفت.

شایان ذکر است، ایشان در ۱۶ سال اخیر و در چند دوره اخیر انتخابات انجمن تولیدکنندگان فولاد در جایگاه بازرس و عضو هیات رئیسه این تشکل موثر صنفی مورد اعتماد اعضا قرار گرفتند و در دوره جدید نیز مجدد در این جایگاه تثبیت شدند. همچنین دکتر داوود صافی به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن فولاد انتخاب شدند.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
شناسه مطلب : 56331
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی