مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبرداد: تولید فولادهای کم­ کربن در فولاد کاوه جنوب کیش/ اولین محصول شمش با استاندارد ۱SP با موفقیت تولید شد
تقویت و توسعه واحدهای پشتیبان راهبرد کلان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و در راستای رونق تولید بوده و در همین راستا این شرکت موفق به تولید فولادهای کم کربن گردیده است.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، علی دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به بلوغ فرآیندهای تولید در این شرکت و تحقق برنامه ها در سال های گذشته، گفت: با توجه به کارنامه بهره برداری و تولید این شرکت طی چند سال گذشته و تثبیت تولید، راهکار و راهبرد این شرکت برای حمایت از تولید و رونق آن که فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی است، تقویت واحدهایی است که در تولید نقش کمکی و پشتیبان را دارند.

این مقام مسئول تولید گریدهای متنوع فولادی را در سال رونق تولید ماموریت مهم این شرکت در سال جاری بر شمرد و اذعان داشت: تولید گستره بیشتری از گریدهای فولادی به صورت جدی در دست بررسی است که خوشبختانه با تلاش کارکنان این شرکت اولین محصول شمش با استاندارد ۱SP با موفقیت تولید و تست های لازم را در فرآیند نورد نیز با موفقیت پشت سرگذاشت و موفق به اخذ استاندارد تولید شد تا از این پس این دسته از فولادهای کم کربن نیز به محصولات قابل عرضه فولاد کاوه جنوب کیش افزوده شود.

وی تولید سال ۱۳۹۷ بیلت این شرکت را بیش از یک میلیون و ۱۸ هزار تن برشمرد و افزود: تولید سال ۱۳۹۷ بیش از ۱۱ درصد نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشته است که این گواه تحقق برنامه های تولید در این شرکت است. حمایت از واحدهای پشتیبان تولید همانند واحدهای مهندسی، ICT، آزمایشگاه و کنترل کیفی، برنامه ریزی، خرید و فروش اولویت نخست این شرکت در سال جاری خواهد بود؛ چراکه تقویت این واحدها تاثیر مستقیمی در تثبیت و پایداری تولید خواهد داشت و در این خصوص برنامه ریزی ها و نقشه راه تدوین شده که موجب تقویت و رونق تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش شروع تولید را در سال جدید بسیار قابل توجه عنوان و تصریح کرد: دوماهه نخست سال ۱۳۹۸ میزان ۱۹۹ هزار تن محصول بیلت تولید و امید است ظرفیت اسمی کارخانه در سال جاری به طور کامل محقق شود. تولید آهن اسفنجی به عنوان یک میان محصول راهبردی نقش بسزایی در پایداری تولید خواهد داشت که برنامه های دقیق و مستحکمی برای خرید مواد اولیه گندله و تولید آهن اسفنجی تدوین شده که کارخانجات احیاءمستقیم مانند سنوات گذشته تمام نیاز به آهن اسفنجی شرکت را تامین و مازاد محصول در داخل به فروش خواهد رسید.

2

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
شناسه مطلب : 25566
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی