رکورد تولید آهن اسفنجی فولاد سفید دشت بیش از ۱۶۰۰ تن جابجا شد
در سال رونق توليد و به لطف حمايت ها و پشتيباني هاي همه جانبه شرکت فولاد مبارکه و سازمان ايميدرو به عنوان سهامداران شرکت فولاد سفيد دشت، رکورد توليد ماهيانه واحد احياء مستقيم در خرداد ماه افزايش يافت.

به گزارش  چیلان ، مهندس اکبر اسکندری رئیس واحد آهن سازی شرکت فولاد سفیددشت ضمن ابراز خرسندی از ثبت رکورد تولید در سومین ماه سال ۱۳۹۸ از تولید ۶۸.۲۵۷ تن آهن اسفنجی در خرداد ماه خبر داد و افزود با تولید این میزان محصول توانستیم رکورد ماهیانه را به مقدار ۱.۶۰۵ تن نسبت به اردیبهشت سال جاری ارتقا دهیم.

مهندس ایمان سلیمانی سرپرست دفتر فنی عملیات شرکت نیز ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت عامل شرکت و تلاش کلیه کارکنان ابراز امیدواری کرد: با تامین به موقع گندله با کیفیت مطلوب، خواهیم توانست برنامه تولید سالانه شرکت را بطور کامل محقق سازیم.

وی خاطر نشان کرد: با تکمیل خط انتقال و تصفیه خانه پساب شهری بروجن تا ۲ ماه آینده، مشکل تامین آب مورد نیاز کارخانه- به عنوان نخستین واحد صنعتی استان در استفاده از فاضلاب شهری- بطور کامل مرتفع خواهد شد.

لازم به توضیح است سهامداران شرکت فولاد سفیددشت عبارتند از شرکت فولاد مبارکه با ۶۵ درصد سهام و سازمان ایمیدرو با ۳۵ درصد سهام می باشد.

2

تاریخ انتشار : ۱ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶
شناسه مطلب : 26064
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی