برنامه هند برای تحریک تقاضای داخلی جواب داد/ فروش جیندال هند در سه ماهه نخست سال مالی مجددا افزایشی شد
شرکت فولاد جیندال هند (JSPL) که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید فولاد این کشور است، شاهد کاهش فشار هزینه های تولید به دلیل بهبود تدریجی تقاضا می باشد زیرا دولت هند شروع به تقویت نقدینگی بازار و انجام اقدامات حفاظتی فولاد داخلی درمقابل بازار وارداتی و واردات ارزان قیمت کرده است.

به گزارش  چیلان ، میزان فروش JSPL در سه ماهه اول سال ملی هند نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش یافت و به حدود ۱.۵ میلیون تن رسید.

دلیل عمده این رشد فروش، افزایش فروش ریل های فولادی می باشد. این شرکت شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تولید فولاد خام خود نسبت به مدت مشابه سال قبل و رسیدن آن به ۱.۴۶ میلیون تن بوده است.

در سه ماهه نخست سال مالی جاری درآمد شرکت ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و به ۷۱۰ میلیارد روپیه افزایش یافت که عمدتا به دلیل رونق فروش محصولات فولاد با ارزش افزوده بالا بوده است.

مقامات این شرکت خاطرنشان کردند در طولانی مدت هزینه های دولت هند برای پروژه های زیربنایی، املاک و مستغلات، راه آهن و منابع آبی باعث افزایش تقاضای داخلی فولاد شده و عامل رشد مصرف فولاد بوده است.

علیرغم اینکه فعالیت های ساختمانی هند در ماه های اخیر به دلیل بارندگی های فصلی تقریبا ثابت بود اما به تدریج کار خود را از سر خواهد گرفت.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲
شناسه مطلب : 27443
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی