راهپیمایی کارکنان فولاد اکسین در محکومیت بمباران غزه
کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، مسیر نمازخانه تا ساختمان شهید هاشم زاده را راهپیمایی کردند و انزجار خود را از جنایات ضدبشری صهیونیستی اعلام داشتند.

به گزارش  چیلان  و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، چهارشنبه (۲۶ مهر ماه) مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت ضمن حضور در راهپیمایی امروز، با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم وغیره هر گونه جنایت و کودک‌کشی را در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم جعلی و موقت صهیونیستی محکوم کردند.

کارکنان فولاد اکسین خوزستان، همچنین ضمن محکوم کردن سکوت سازمان‌های حقوق بشری، خواستار واکنش درست و اقدام عملی سازمان‌های جهانی و بین المللی در مقابل جنایات ضد بشری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی شدند.

اکسینی ها در این راهپیمایی، با شعارهای خود ضمن محکوم کردن سکوت سردمداران برخی کشورهای عربی و مسلمان، خواستار اقدام فوری و عملی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین در این مراسم، ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، فلسطین و حماس، پرچم رژیم صهیونیستی اسرائیل توسط کارکنان، به آتش کشیده شد.

بنا بر این گزارش، وقوع این جنایت عظیم و به خاک و خون کشیدن هزاران کودک، زن و غیرنظامیان مسلمان در بیمارستان المعمدانی غزه، با واکنش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف همراه شد.

گفتنی است، به منظور محکومیت این جنایت هولناک و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز چهارشنبه کارکنان پس از نماز ظهر و عصر، از محل نمازخانه کوثر تا ساختمان مرکزی و اداری شرکت، راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم موقت اسرائیلی اعلام داشتند و همبستگی خود با مردم ستم دیده، مظلوم، بی دفاع و محصور در چنگال یزیدان زمان را فریاد زدند.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
شناسه مطلب : 55584
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی