مهندس محمد مدیر بازرگانی فولاد ویان به چیلان گفت:تولید فولادهای کیفی کمک بزرگی به صنعت فولاد است
تولید گریدهای فولاد کیفی نه تنها ارزش افزوده بالاتری ایجاد کرده و رونق تولید را به همراه دارد، بلکه کمک بزرگ تری به صنعت می باشد.

مهندس مسعود محمد مدیر بازرگانی فولاد ویان در گفت و گو با  چیلان  گفت: رونق تولید در واحدها باید از حد شعار خارج شود و جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

وی افزود: برای نمونه با تجهیزات موجود در کارخانه و تنها با بکارگیری نیروی متخصص و تهیه مواد مورد نیاز، توسعه شرکت فولاد ویان را با تولید گریدهای فولاد کیفی ادامه دادیم و دیگر فولادهای ساختمانی تولید نمی کنیم چراکه نه تنها ارزش افزوده بالاتری ایجاد نموده و رونق تولید را به همراه دارد، بلکه کمک بزرگ تری به صنعت می باشد.

محمد اظهار داشت: علاوه بر این فولاد ویان طرح های توسعه ای را نیز برای خود تعریف کرده که عملیاتی شدن آنها مشروط به تامین مالی است و یکی از این طرح ها، پروژه آهن اسفنجی می باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون فولاد ویان با استفاده از ۱۰۰ درصد آهن اسفنجی، چیزی حدود ۴۳۰ هزار تن فولاد در سال تولید می کند که بالاتر از ظرفیت طراحی شده کارخانه نیز می باشد. این بالاتر از ظرفیت کار کردن و تولید محصولات کیفی سبب شده به لحاظ درآمدی نیز شرکت وضعیت مطلوب تری پیدا کند و در نتیجه مشکل مالی نداشته باشد.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
شناسه مطلب : 27521
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی