معاون قضایی دادستان کل کشور:شرکت فولاد مبارکه شاهکار صنعت ایران است
معاون قضایی دادستان کل کشور پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌واقع یکی از شاهکارها و عجایب صنعت ایران است.

به گزارش  چیلان ، سعید عمرانی عملکرد مدیریت و کارکنان، به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت فولاد در این شرکت و نظم و انضباط خطوط تولید آن را مایۀ افتخار هر ایرانی دانست.

وی اظهار داشت: زمانی که کشور مصمم است از اتکا به اقتصاد نفتی به‌سوی افزایش تولید داخلی و تولید ناخالص ملی حرکت کند، به‌طور قطع وجود بنگاه‌های اقتصادی نظیر فولاد مبارکه بسیار تعیین‌کننده است و کشور ما به داشتن چنین کارخانه‌هایی به‌شدت نیازمند است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بالا و پایین‌دست فولاد مبارکه به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، اما مطمئنا با اجرای طرح‌های توسعۀ آتی این شرکت، این ارقام بیشتر هم خواهد شد؛ ضمن این‌که به اذعان متخصصان جرم‌شناسی، یکی از عوامل وقوع جرم در جوامع، بیکاری است. به‌یقین انسانی که دارای شغل است به‌خودی‌خود در مسیر زندگی قرار می‌گیرد و می‌تواند از طریق درآمدی که به دست می‌آورد بار معیشتی خانواده را به دوش بکشد. مسلما هر بیکاری را نمی‌توان مجرم و یا حائز شرایط ارتکاب جرم دانست، اما به‌هرحال داشتن شغل و کسب درآمد حلال برای هر فرد، زمینۀ مناسبی برای زندگی شرافتمندانه فراهم می‌کند.

وی چرخش چرخ این صنعت را شاهکار توانمندی متخصصان و جلوه‌ای از مدیریت خوب دانست و گفت: این‌که محصولات این واحد تولیدی قابلیت صادرات به بیشتر بازارهای جهانی را دارد باعث عزت است؛ ازاین‌رو امیدواریم در سال رونق تولید عملکرد کارکنان فولاد مبارکه بتواند بیش‌ازپیش به منویات مقام عظمای ولایت جامۀ عمل بپوشاند.

سعید عمرانی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت، گفت: در مجموعۀ قوۀ قضائیه بر خود لازم می‌دانیم که از قوام و دوام کارخانه‌هایی نظیر فولاد مبارکه حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که در حورۀ صنعت به تازگی اضافه شده اند حقیقتا تلاش می کنند، اظهار داشت: وجود کارخانجاتی نظیر فولاد مبارکه و حتی کوچک‌تر از آن‌هم می‌تواند با اشتغال‌زایی به کاهش میزان جرم و جنایت و اعتیاد کمک کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: یکی از ابزارهای رفتن به‌سوی مدینۀ فاضله و جامعۀ آرمانی و عوامل کاهش جرم، همین ایجاد اشتغال و تولید است.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
منبع : خبرگزاری موج اصفهان
شناسه مطلب : 28186
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی