نخستین عرضه میلگرد و تیرآهن در بورس کالا در سال ۹۹
بعد از عرضه شمش و انواع ورق فولادی، امروز سه شنبه 19 فروردین نخستین عرضه میلگرد و تیرآهن در بورس کالا در سال 99 صورت می‌گیرد.

به گزارش  چیلان ، طبق برنامه زمان‌بندی که پیش از این بورس کالا برای عرضه محصولات منتشر کرده بود، در روز سه‌شنبه نوبت به عرضه مقاطع طویل فولادی رسیده و امروز اولین معاملات میلگرد و تیرآهن در سال جاری در بورس کالا انجام می‌گیرد.

جدول زیر جزئیات عرضه میلگرد و تیرآهن در روز ۱۹ فروردین را نشان می‌دهد و حجم کالای قابل عرضه (بر اساس تن) و قیمت پایه محصولات بر اساس ریال به ازای هر کیلو در این جدول مشخص شده است.

در روز ۱۷ فروردین، تقاضا برای خرید شمش فولادی، بیش از عرضه بود. قیمت میانگین شمش فولادی در معاملات هفته جاری، ۴۴۵۴ تومان به ازای هر کیلو بود که بالاتر از قیمت‌های شمش فولادی در هفته پایانی سال ۹۸ بود. با این وجود، وزارت صمت در عرضه هفته جاریِ شمش فولادی، تقاضاهایی که با قیمت بالاتر از ۴۴۵۶ تومان برای شمش فولادی شده بود را تأیید نکرد (تقاضا برای شمش فولادی در بورس کالا تا قیمت‌های بالاتر ۴۷۰۰ تومان هم وجود داشت).

باید دید امروز معاملات میلگرد و تیرآهن در بورس کالا به چه صورت انجام می‌گیرد و مقاطع طویل فولادی در سال ۹۹ چگونه کشف قیمت می‌شوند.

عرضه میلگرد و تیرآهن در سال 99

2

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
شناسه مطلب : 30745
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی