در غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز صورت گرفت؛ نشست تخصصی بررسی موانع پیش روی عرضه آهن اسفنجی در بورس
نشست تخصصی بررسی موانع پیش روی عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا با حضور دکتر جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران به میزبانی غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، نشست تخصصی بررسی موانع پیش روی عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا با حضور دکتر جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران به میزبانی غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش برگزار شد.

در این نشست که جمعی از تولیدکنندگان آهن اسفنجی کشور حضور داشتند دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با بیان این نکته که انتظار ما از سازمان بورس اعمال تغییرات متعدد و لحظه ای نیست که اثرات منفی بر ثبات عرضه و قیمت گذاری خواهد گذاشت ، بسته پیشنهادی را برای رفع موانع پیش رو ارائه کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از لزوم تعامل بین تولیدکنندگان آهن اسفنجی و سازمان بورس سخن گفت و اظهار داشت : تولیدکنندگان آهن اسفنجی آمادگی کامل را برای میزان عرضه حجم مورد توافق با سازمان بورس دارند و در مقابل پایداری قیمت ، نحوه پرداخت و میزان استاندارد سقف خرید را از جمله خواسته های تولیدکنندگان برشمرد و افزود: از سازمان بورس انتظار داریم کف عرضه آهن اسفنجی را اعلام و از اخد تصمیمات لحظه ای که موجب تلاطم بازار می شود جلوگیری نماید.

گفتنی است مجتمع فولاد غدیر نی ریز در دو سال گذشته به صورت منظم هر هفته آهن اسفنجی تولیدی خود را در بورس کالا عرضه کرده است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۶ ۱۴ ۳۳ ۱۳

2

تاریخ انتشار : ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۶
شناسه مطلب : 55770
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی