گزارش چیلان از آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایرانروند قیمت فولاد صادراتی ایران/ میانگین قیمت بیلت و اسلب صادراتی ایران برای نخستین بار در سال جاری، وارد کانال ۳۷۰ دلاری شد
چیلان طبق روال پنج‌شنبه هر هفته، قیمت فولاد صادراتی ایران را بررسی می‌کند تا دیدی نسبت به درآمدهای ارزی صادرکنندگان فولاد کشور به دست آید. علاوه بر این، قیمت شمش فولادی صادراتی ایران، طبق فرمول وزارت صمت، مبنای قیمت‌گذاری شمش در بورس کالا است. در هفته جاری، قیمت بیلت صادراتی ایران، ۱.۶ درصد افزایش یافت و پس دو هفته کاهش قیمت متوالی، یک بار دیگر وارد روند صعودی شد. متوسط قیمت بیلت صادراتی ایران برای نخستین بار در سال ۹۹، وارد کانال ۳۷۰ دلاری شد. قیمت اسلب صادراتی ایران نیز پس از سه هفته درجا زدن، صعودی شد و متوسط آن برای اولین بار در سال جاری، وارد کانال ۳۷۰ دلاری شد.

به گزارش  چیلان ، قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت اسلب صادراتی ایران در هفته جاری، در محدوده ۳۷۰ تا ۳۷۵ دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به هفته گذشته، رشد ۱.۴ درصدی را نشان می‌دهد. در این هفته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران به محدوده ۳۶۸ تا ۳۷۴ دلار به ازای هر تن رسید که میانگین این قیمت‌ها، ۳۷۱ دلار به ازای هر تن، رشد ۱.۶ درصدی را نسبت به قیمت‌های ۱۱ تیر نشان می‌دهد.

در نمودار زیر، قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

نمودار قیمت فولاد صادراتی ایران 14

2

تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶
شناسه مطلب : 32101
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی