ظرفیت تولید فولاد کاوه، دو برابر شدخبر خوب برای سهامداران کاوه/ فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش به بهره‌برداری رسید+ گزارش تصویری
بهره‌برداری از فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (نماد بورسی کاوه) با ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن در سال با موفقیت انجام شد و با بهره‌برداری از این فاز، ظرفیت تولید شمش فولادی در فولاد کاوه، دو برابر شد.

به گزارش  چیلان ، بهره‌برداری از فاز دوم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن در سال با موفقیت انجام شد. ظرفیت فاز دوم، معادل ظرفیت فاز نخست فولاد کاوه جنوب کیش است. با بهره برداری کامل از این خط، ظرفیت تولید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ۲.۴ میلیون تن شمس در سال ارتقاء یافته و این شرکت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان شمش فولادی در کشور تبدیل شد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هلدینگ کاوه پارس است. فاز دوم این شرکت، بدون حضور کارشناسان خارجی و با تکیه بر توان داخلی به بهره‌برداری رسید.

فولاد کاوه بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان است و شمش فولادی تولیدی این شرکت، سهم ۷ درصدی از تامین بازار داخل و سهم ۱۸ درصدی از صادرات شمش کشور دارد. با بهره‌برداری از این فاز، صادرات شمش فولادی کاوه تا پایان سال از ۷۰ هزار تن در ماه به ۱۰۰ هزار تن در ماه می‌رسد. ارزش صادرات شمش فولادی کاوه، سال گذشته به ۴۰۰ میلیون دلار رسید و با بهره‌برداری از فاز دوم، ارزرش صادرات این شرکت، افزایش قابل توجهی خواهد یافت. فولاد کاوه با قرار گرفتن در کنار آب‌های آزاد، از مزیت صادراتی بسیار خوبی برخوردار است.

تصاویر بهره‌برداری از فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش را ببینید:

1 3 2 3 3 2 4 1 5 1 6 7 8 9 10

 

2

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵
شناسه مطلب : 32386
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی