حمایت‌های فولاد خوزستان باعث استمرار تولید در شرکت نورد و لوله اهواز شد/ بدون حمایت فولاد خوزستان، التهابات کارگری شکل می‌گرفت
جواد خدابخشی، مدیرعامل شرکت نورد و لوله اهواز، در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: فولاد خوزستان بعنوان تامین‌کننده مواد اولیه کارخانجات استان خوزستان، نقش شریانی و حیاتی در جهت تولید و اشتغال پایدار واحدهای تولیدی فولادی در این استان دارد. چنانچه فولاد خوزستان نقش حمایتی خود را ایفا نمی‌کرد، مشکلات معیشتی و التهابات کارگری جبران ناپذیری ایجاد می شد، اما بحمدالله با حمایت مثال‌زدنی از این واحدها، فولاد خوزستان باعث شد تا تولید کارخانجات شرکت نورد و لوله اهواز و سایر شرکت‌های استان خوزستان استمرار یابد.

به گزارش  چیلان ، جواد خدابخشی گفت: فولاد خوزستان بعنوان تامین کننده مواد اولیه کارخانجات استان، نقش شریانی و حیاتی در جهت تولید و اشتغال پایدار واحدهای تولیدی فولادی استان خوزستان دارد.
مدیرعامل شرکت نورد و لوله اهواز افزود: با توجه به اینکه بزرگترین کارخانجات نورد گرم ورق کشور در استان خوزستان واقع شده است، نقش حمایتی فولاد خوزستان باعث آرامش و استمرار تولید این کارخانجات که بیش از ۴۰۰۰ نفر پرسنل و کارگر رحمتکش دارند می شود.
خدابخشی اظهار داشت: چنانچه فولاد خوزستان به این رسالت خود عمل نمی نمود، مشکلات معیشتی و التهابات کارگری جبران ناپذیری ایجاد می شد، اما بحمدالله با حمایت مثال زدنی از این واحدها، فولاد خوزستان باعث شد تا تولید کارخانجات شرکت نورد و لوله اهواز و سایر شرکت‌های استان استمرار یابد.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
شناسه مطلب : 32474
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی