نتیجه معاملات مقاطع طویل فولادی: امروز حجم معاملات میلگرد و تیر آهن، تنها ۴۳ درصد شمش خریداری‌شده در روز گذشته بود
امروز چهارشنبه 23 مهرماه، 69 هزار و 168 تن مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت. در معاملات امروز، قیمت میانگین موزون میلگرد 11 هزار و 419 تومان به ازای هر کیلو بود که 539 تومان بیش از نرخ میانگین هفته پیش است.

به گزارش  چیلان ، امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه، ۶۹ هزار و ۱۶۸ تن مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت. در جدول فوق 👆 نتایج معاملات امروز مقاطع طویل فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین معاملات، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

دیروز ۸۵ هزار و ۹۰۰ تن شمش فولادی در بورس معامله شده بود. اگر شرکت‌های جهان فولاد سیرجان، ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان که شمش تولیدی خود را خودشان مصرف می‌کنند، از عرضه‌های امروز مقاطع طویل فولادی کسر کنیم، امروز تنها ۳۶ هزار و ۷۴۰ تن مقاطع طویل در بورس کالا معامله شده است. در واقع، نوردکاران تنها حدود ۴۳ درصد شمش دریافتی دیروز، محصول فولادی در بورس کالا عرضه کرده‌اند! این در حالی است که کف عرضه تکلیفی واحدهای نورد، ۶۰ درصد شمش خریداری‌شده از بورس کالا است.

در معاملات امروز، قیمت میانگین موزون میلگرد ۱۱ هزار و ۴۱۹ تومان به ازای هر کیلو بود که ۵۳۹ تومان بیش از نرخ میانگین هفته پیش است.

امروز به لحاظ ارزشی ۸۱۲.۳ میلیارد تومان مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

معملات مقاطع طویل فولادی

2

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵
شناسه مطلب : 33185
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی