ذوب آهن اصفهان از زیان انباشته خارج شد​
منصور یزدی‌زاده، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: میزان فروش ذوب آهن اصفهان در ۶ ماهه اول سال جاری با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۷۵۶۵۸ میلیارد ریال، سود خالص این شرکت در این مدت با افزایش ۲۲ درصدی به ۵۵۰۴ میلیارد ریال و سود عملیاتی این شرکت با افزایش ۱۰ درصدی به ۸۱۹۱ میلیارد ریال رسید.

جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه ذوب آهن اصفهان با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد تاصیکو و مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس ۳۰ مهرماه در اصفهان و تهران برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا سلیمانی مدیر عامل صدر تامین گفت : گزارش عملکرد ذوب آهن نشان دهنده  برنامه ریزی ، تعامل و فعالیت گسترده ، دقت و شفافیت کارهای این شرکت و تعامل و پاسخگویی مناسب مسئولین آن است.

وی افزود : تولید و فروش ریل ملی  و حذف زیان انباشته این شرکت در نیمه اول امسال  علی رغم مشکلات تامین مواد اولیه و… ، نمونه ای از دستاوردها و موفقیت های بزرگ ذوب آهن است که منجر به اعتبار بخشی بالایی برای این شرکت است .

مدیر عامل صدر تامین با قدردانی از  مدیران و کارکنان این شرکت ، افزایش تولید مصوب و تولیدات محصولات جدید با ارزش افزوده بالا ، صادرات خدمات فنی و مهندسی و توسعه بازار صادرات ذوب آهن را خواستار شد.

در این جلسه همچنین منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن تشکر از پیگیری ها وحمایت های هلدینگ صدر تامین ، برنامه های شرکت در زمینه رشد کمی و کیفی تولید ، توسعه صادرات ،  تامین مواد اولیه ، تامین آب و برنامه راه اندازی کوره بلند شماره یک در آینده نزدیک را تشریح نمود .

وی اظهار داشت : میزان فروش ذوب آهن اصفهان در ۶ ماهه اول سال جاری با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۷۵۶۵۸ میلیارد ریال ، سود خالص این شرکت در این مدت با افزایش ۲۲ درصدی به ۵۵۰۴ میلیارد ریال و سود عملیاتی این شرکت با افزایش ۱۰ درصدی به ۸۱۹۱ میلیارد ریال رسید .

در این جلسه گزارش عملکرد ذوب آهن اصفهان در حوزه های تولید، خرید ، فروش وصادرات، پروژه ها و طرح های توسعه، اهم موفقیت ها و دستاوردهای یک ساله  و همچنین مسایل نیروی انسانی آن مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

شایان ذکر است ذوب آهن اصفهان  در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال جاری برای هر سهم ٨٩ ریال سود محقق کرد. این شرکت در مدت مشابه سال قبل ٧٣ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود. علت اصلی افزایش ٢٢ درصدی سود در ۶ ماهه اول سال ٩٩ نسبت به مدت مشابه قبل را می توان ناشی از رشد ۴۶ درصدی درآمدهای آن دانست.

2

تاریخ انتشار : ۱ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
شناسه مطلب : 33284
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی