تصویب اهداف و اقدامات استراتژیک فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۲
براساس فرآیند مدیریت استراتژیک، درجلسه‌ای دوروزه، اهداف، شاخص‌ها و اقدامات استراتژیک شرکت فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت فولادی، نهایی و تصویب شد.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولادهرمزگان در ارتباط با فرآیند تدوین اهداف شرکت گفت: فرایند تدوین استراتژی‌ها از نیمه دوم دی ماه آغاز و درکمیته های تحول هفت گانه تحلیل محیط کلان، تحلیل محیط صنعت و تحلیل محیط درون سازمان و شناسایی نیازها و انتظارات ذی‌نفعان، انجام گردید. همچنین اهداف و اقداماتی که به طور کامل محقق نشده بودند بر مبنای منابع و قابلیت های مورد نیاز و ورودی های دیگر از جمله گزارش بازخورد تعالی سازمانی، نتایج خودارزیابی و … بررسی شد
در این جلسات پیشنهاد اولیه اهداف و اقدامات استراتژیک سطح شرکت تدوین و برای جمع بندی آماده گردید. و در پایان بخش نهایی فرایند تدوین استراتژی سطح شرکت و جمع بندی و تصویب نهایی آن در روزهای دوم و سوم اسفند ماه ۹۹ انجام شد.
پس از این جلسۀ دوروزه ، اهداف و اقدامات سطح شرکت که در این جا نهایی شده است ، در کمیته‌های اصلی تحول شکسته می‌شود و هر کمیته متناسب با نقش خود در این اهداف ، اقدامات متناسب تعریف و اجرایی خواهد نمود.
وی در پایان از حمایت های مدیرعامل محترم شرکت و همکاری و همراهی کلیه همکاران فولاد هرمزگان، بالاخص همکاران مهندسی صنایع که محوریت و مدیریت این فرآیند را بر عهده داشتند، تشکر نمود و از خداوند منان برای همه کارکنان سلامتی و موفقیت های بیش از پیش خواستار شد.

2

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
شناسه مطلب : 34769
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی