مدیرعامل فولاد هرمزگان عنوان کرد: حیات شرکت ها و سازمان ها به توسعه آنها بستگی دارد
مدیرعامل فولاد هرمزگان بر تکمیل طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان تاکید و ابراز امیدواری کرد فولاد هرمزگان با وجود نیروی های متخصص و تحول گرا و حمایت های دولت مردمی به این مهم دست خواهد یافت.

به گزازش  چیلان ، عطالله معروفخانی در بازدید از شرکت میرکو با تاکید بر حمایت و پیگیری همه جانبه از طرح‌های توسعه گفت : حیات شرکت ها و سازمان ها به توسعه آنها بستگی دارد.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای در دست اقدام فولاد هرمزگان اعم از پروژه افزایش ظرفیت زیر سقف فولادسازی از ۱.۵ به ۲ میلیون تن و پروژه زیرساختهای مورد نیاز افزایش ظرفیت تا سقف دو میلیون تن اظهار داشت : با اجرایی شدن این طرح ها فولاد هرمزگان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولادی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

معروفخانی حضور نیروهای جوان ، متعهد، مسئولیت پذیر و تحول گرا در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با و جود چنین سرمایه هایی و نیز با یاری خداوند و حمایت دولت مردمی قطعاً به این مهم دست خواهیم یافت . وی نتیجه جمع این فعالیت‌ها را در نهایت درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا دانست.

وی در ادامه به تاسیس شرکت میرکو و خدمات هلدینگ فولاد مبارکه در کشور اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه در استان هرمزگان خدمات خود را به صنعت کشور ارائه می‌کند .این می تواند اتفاقی مبارک برای دیگر شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ومنشأ خیر و برکت در استان هرمزگان باشد .

مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تاکید بر مزیت ها و محاسن ایجاد این نوع شرکتهای پایین دستی و ارائه کننده خدمات در حوزه صنعت در استان هرمزگان گفت : برای انجام تعمیرات برخی تجهیزات ، به اجبار می بایست این تجهیزات به دیگر استان‌ها ارسال گردند که این خود مشمول هزینه و زمان خواهد شد، اما با حضور شرکت‌هایی مانند میرکو در استان هرمزگان، بومی سازی قطعات و خرید داخل پر رنگ تر شده و کاهش هزینه و زمان قابل توجه خواهد بود .
وی در ادامه با بیان اینکه فولاد هرمزگان از بومی سازی و تولید داخل همواره حمایت خواهد کرد اظهار داشت : قطعاً شرکت‌هایی مانند میرکو می‌توانند در بخش توسعه فولاد هرمزگان تاثیرگذار باشند و به همین دلیل ما از توسعه این شرکت ها حمایت می کنیم .

فروتن مدیرعامل شرکت میرکو نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شرکت گفت : شرکت میرکو با پشتیبانی فولاد هرمزگان کار خود را آغاز کرده است و امید است با ایجاد طرح‌های توسعه این شرکت بتوانیم به دیگر شرکت‌های منطقه نیز خدمات خود را ارائه نماییم.
در این بازدید شرکت صنعتی میرکو اولین محموله غلتک بازسازی شده از سرویس سنتر خود را به فولاد هرمزگان ارسال کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
شناسه مطلب : 38078
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی