ضرورت افزایش بازده کیفی محصولات فولادی
حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه طی یادداشتی در بولتن داخلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران (اخبار فولاد) معتقد است عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و ارائه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند.

به گزارش  چیلان ،  در همین راستا باید گفت که روند کیفی‌سازی محصولات در شرکت فولاد مبارکه در ابتدای سال ۱۴۰۰ تداوم داشت و در اردیبهشت‌ماه بالاترین رکورد کیفی‌سازی محصولات از تاریخ شکل‌گیری شرکت فولاد مبارکه ثبت شد و بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه به ۹۱ درصد رسید.

همچنین در سال گذشته نسبت به سال ۹۸، تمام پارامترهای کیفی شامل ذوب‌های خارج از استاندارد و کاهش عیوب محصولات تولیدی در فولاد مبارکه با بهبود نیم تا ۲.۵ درصدی همراه بود که باید نسبت به مقیاس تولید ۷میلیون تن فولاد خام سنجیده شود.

ارتقای کیفیت کالاها و محصولات داخلی از مهم‌ترین ضروریات در ایجاد جایگاه مناسب برای محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی و نیز در اذهان مصرف‌کنندگان و در واقع به اعتماد و انتخاب آنها است. در راستای تحقق شعار سال، شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان سازمانی متعالی و پیشرو، همگام با رکورد کمی در تولید به کیفی‌سازی محصولات اهتمام ویژه‌ای دارد.

اگرچه هدف‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ بر افزایش کمی محصولات تولیدی است، اما در شرکت فولاد مبارکه و ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، شاخص کیفیت محصولات هم هدف‌گذاری شده است؛ چنانچه محدودیت‌های تامین انرژی به‌ویژه برق برطرف شود متناسب با ارتقای کمی تولید فولاد خام کیفی‌سازی محصولات شرکت فولاد مبارکه محقق می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
شناسه مطلب : 38130
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی