صادرات فولاد، فرصت بزرگ اقتصاد ایران؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: جهش صادرات فولاد ایران/ کارنامه صادرات فولاد کشور در نیمه نخست ۱۴۰۰
بنا به آمارهای انجمن فولاد، مجموع صادرات فولاد ایران (فولاد میانی و محصولات فولادی) در نیمه نخست امسال به ۵ میلیون و ۱۱۵ هزار تن رسید. صادرات فولاد ایران در نیمه نخست امسال، نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد ۴۵ درصدی را تجربه کرد. اگر شوک برق به صنایع فولاد در تابستان امسال وجود نداشت، صادرات فولاد کشور رشد بیشتری را تجربه می‌کرد؛ کما این‌که در دوره‌های ۴ ماهه و ۳ ماهه نخست امسال، این رشد بیشتر بود. ویدئوی چیلان در خصوص اهمیت و ظرفیت‌های صادرات فولاد را ببینید.

بنا به آمارهای انجمن فولاد، مجموع صادرات فولاد ایران (فولاد میانی و محصولات فولادی) در نیمه نخست امسال به ۵ میلیون و ۱۱۵ هزار تن رسید. صادرات فولاد ایران در نیمه نخست امسال، نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد ۴۵ درصدی را تجربه کرد. اگر شوک برق به صنایع فولاد در تابستان امسال وجود نداشت، صادرات فولاد کشور رشد بیشتری را تجربه می‌کرد؛ کما این‌که در دوره‌های ۴ ماهه و ۳ ماهه نخست امسال، این رشد بیشتر بود. ویدئوی  چیلان  در خصوص اهمیت و ظرفیت‌های صادرات فولاد را در زیر ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳
شناسه مطلب : 38789
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی