سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان: اعتلای ذوب آهن اصفهان با همدلی تمام تلاشگران شرکت رقم می خورد
ایرج رخصتی یک شنبه ۱۰ بهمن ماه در روز اول کاری به عنوان سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان ، با حضور در یادمان شهدای ذوب آهن اصفهان و ادای احترام به این اسوه های ایثار ، از همه تلاشگران شرکت خواست با اتحاد و همدلی درجهت دست یابی به اهداف این مجتمع عظیم صنعتی همت نمایند .

به گزارش  چیلان ،وی افزود : به شایستگی تلاشگران ذوب آهن اصفهان ایمان دارم و مطمئن هستم که این بلندهمتان ، توانایی رساندن شرکت به افق های روشن تر را دارند .
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان همچنین درجلسه با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت : محورهای اقتصادی این بیانیه و همچنین خط مشی های اقتصاد مقاومتی را باید در بازنگری اهداف و استراتژی های شرکت مدنظر قرار دهیم و سپس با قدرت و روحیه جهادی ، در جهت اجرای این برنامه ها با تمام وجود تلاش کنیم .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان به لحاظ برخورداری از نیروهای متخصص ، شرایط بسیار خوبی دارد و همه ما موظفیم در حوزه خود ، ضمن شناسایی نیروهای متخصص ، از وجود آنها در جهت اجرای برنامه های شرکت بهره بیشتری ببریم .
رخصتی اظهار داشت :  برای توسعه این شرکت ، تلاش های شبانه روزی بسیاری صورت گرفته است و بنابراین همگان وظیفه داریم با احساس مسئولیت در حوزه خود فعالیت کنیم .
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان ، بر لزوم جوان گرایی و بهره گیری ازتوان داخلی تاکید کرد و افزود : باید زمینه ارتقاء نیروهای جوان و متخصص شرکت را فراهم کنیم و از پیشنهادات تحول زا استقبال کنیم تا نگرش جدیدی در شرکت حاکم شود.
وی ، با اشاره به اینکه ۴۰ درصد ظرفیت کارخانه فعال نیست ، افزود : باید با تمام وجود ، برای فعال سازی این ظرفیت خالی تلاش کنیم و این موضوع بر هر برنامه دیگری ارجحیت دارد . ضمن اینکه تا پایان سال با رسیدن به تولید ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن ، رکورد جدید در تولید شرکت ثبت می شود که این امر باید با جدیت دنبال گردد .

رخصتی گفت : با توجه به شرایط سخت اقتصادی ، رسیدگی بیشتر به معیشت و رفاه کارکنان اهمیت ویژه ای دارد که قطعا با افزایش تولید و در آمد شرکت این امر محقق خواهد شد .
آیت ا… رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز گفت : مدیریت جدید ذوب آهن با انجام اقدامات لازم بر مشکلات این شرکت غلبه می کند و به یاری خداوند متعال شاهد بهبود شرایط این کارخانه مهم خواهیم بود .
برگزاری جسله شورای معاونین شرکت
در ادامه ، اولین جلسه شورای معاونین نیز برگزار شد که در این جلسه ، مرتضی یزدخواستی نائب رئیس هیات مدیره شرکت ، از زحمات علی احمدیان رئیس سابق هیات مدیره و منصور یزدی زاده مدیرعامل سابق شرکت به سبب زحمات و فعالیت شان برای ارتقای ذوب آهن قدردانی کرد و افزود : مهندس رخصتی ، از جمله مدیران متخصص و فعال ذوب آهن هستند که تجربه گرانبهای ایشان در این شرکت ، پشتوانه اصلی حل مشکلات کنونی و اجرای برنامه های جدید این مجتمع عظیم صنعتی است .
رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن نیز در این جلسه ، ایجاد اشتغال را یکی از اولویت های اصلی سازمان دانست و گفت : باید منافع سازمان و منطقه را هم راستا قرار دهیم و به گونه ای فعالیت نماییم که توسعه سازمان و منطقه همراه هم محقق شود و منافع هردو تامین گردد .
رخصتی ، توجه به توانایی های داخلی ذوب آهن اصفهان را در همه فعالیت ها یک راهبرد اساسی ذکر نمود و افزود : حل مسائل شرکت از جمله تامین مواد اولیه و افزایش بهره وری با استفاده از توان داخلی امکان پذیر است .
وی افزود: امور شرکت با رویکرد اجرایی و همچنین با پی گیری مداوم و موردی به سرانجام می رسد که درنهایت موجب ارزش آفرینی برای سازمان می گردد .

2

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
شناسه مطلب : 40807
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی