به‌روزرسانی می‌شودسومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ۱۹ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود+ جزئیات کامل
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

پخش زنده تلویزیونی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن فولاد با اشاره به تعیین زمان جدید برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران اظهار داشت: این جشنواره و نمایشگاه با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی تعریف شده و قرار بود خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار شود که با عدم موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا به تعویق افتاده بود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: پس از شتاب خوبی که در واکسیناسیون عمومی صورت گرفته و با توجه به پایداری نسبی وضعیت کنترل کرونا، این رویداد بزرگ ملی بعد از کسب مجوز های لازم، به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) و همچنین پخش زنده تلویزیونی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری و مقارن با دهه مبارک فجر در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

دکتر سبحانی خاطرنشان ساخت: سومین جشنواره ملی فولاد با حضور مقامات و مسئولین دولت و حاکمیت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  مدیران شرکت های فولادی و معدنی کشور برگزار می گردد و تامین‌کنندگان داخلی برگزیده مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس سومین جشنواره فولاد، این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های بومی سازی و ساخت داخل برگزار می‌گردد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و  شرکت های بزرگ فولادی و معدنی در آن مشارکت دارند.

رئیس انجمن فولاد در رابطه با جزئیات سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران گفت: سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی وکارگاه های آموزشی و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای جایزه ملی فولاد ایران و همچنین برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور مقامات و مدیران صنعتی و معدنی کشور اختصاص خواهد یافت.

نحوه ثبت نام در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد با اعلام این موضوع که سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و تولیدکنندگان و تامین کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور برگزار می شود، از متقاضیان حضور در این رویداد ملی خواست از طریق سایت events.steeliran.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد با اعلام این موضوع که سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و تولیدکنندگان و تامین کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور برگزار می شود، از متقاضیان حضور در این رویداد ملی خواست از طریق سایت events.steeliran.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وحید یعقوبی اضافه کرد در سومین جشنواره ملی فولاد، برای ثبت نام اعضای انجمن فولاد، اعضای تشکل های صنعتی و معدنی، شرکت های دانش بنیان و اساتید و دانشگاهیان تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر در خصوص سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران را از دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه با شماره های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ بخواهید.

final 2

 

2

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
شناسه مطلب : 40891
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی