مدیرعامل فولاد اکسین مدیر برگزیده جهادی در سال ۱۴۰۰ شد
امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر بعنوان مدیر برگزیده جهادی کشور در سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش  چیلان ، در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی که ۲۳ اسفندماه در سالن همایش های وزارت کشور برگزار گردید ، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مدیر برگزیده جهادی کشور شد.

هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکردهایی از قبیل تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور ، تلاشی برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی ، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران ، تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در راستای تربیت مدیران ملی و بین المللی ، شناسایی و سازماندهی و حمایت از مدیران جهادی ملی و بین المللی ، ایجاد وحدت و همدلی در بین مدیران در سطح ملی و بین المللی برگزار گردید.

انجمن مدیریت جهادی کشور که با حضور متخصصان و مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری تشیکل یافته است هرساله با ارزش های مرتبط با حوزه تولید ، خودکفایی و مسئولیت های اجتماعی اقدام به ارزیابی ، پایش و انتخاب مدیران برگزیده جهادی کشور می نماید.

این انجمن پس از ارزیابی و بررسی نامحسوس و بدون اطلاع قبلی و تشریفات سازمانی از کانال های مختلف درخصوص عملکرد مدیریت مهندس امین آسیابان در بخش های مختلف سیاست گذاری و اجرایی مورد سنجش و پایش قرارداده است ، که این ارزیابی در مواردی همچون از سرگیری صادرات ، ثبت رکورد های مختلف تولیدی ، تولید محصولات جدید براساس نیاز کشور ، خودکفایی ملی براساس توان و مدیریت و مهندسین داخلی ، ارزش گذاری و افزایش عزتمندی برای کرامت انسانی پرسنل شرکت و .. بوده است که بر این اساس مهندس آسیابان مدیرعامل آن‌ شرکت به عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
شناسه مطلب : 41531
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی