ثبت بالاترین رکورد تولید کنسانتره در فولاد سنگان
مدیر تولید کنسانتره سازی فولاد سنگان از رکورد بالاترین میزان تولید روزانه کنسانتره در فولاد سنگان خبر داد.

به گزارش  چیلان ،محمد گلی پور، مدیر تولید کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره سازی با تولید ۱۶ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در روز خبرساز شدند.

وی با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تابحال است، افزود :

همکاران پرتلاش ما توانسته بودند به میزان تولید ۱۳ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز دست یابند که با لطف خدا و با همتی مضاعف، موفق به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی تاکنون به میزان بیش از شانزده هزار تن نیز شدند.

▫️ وی ادامه داد: محدودیت های برق در چند وقت اخیر مشکلات بسیاری را برای تولید در این واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره به وجود آورده و رکورد تولید روزانه بیش از ۱۶ هزار تن درحالی بدست آمد که کیفیت نامناسب بعضی از قطعات خارجی موجب توقف در تولید گشته و بعلت تحریم امکان ورود قطعات باکیفیت دیگر وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، مدیر تولید واحد کنسانتره این شرکت یادآور شد، با وجود مشکلات جاری بعلت عدم حضور کارشناسان خارجی در هنگام بهره برداری از کارخانه و راه اندازی آن به همت متخصصین و کارشناسان داخلی، انشالله تا پایان سال مشکلات برطرف و شاهد تولید بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
شناسه مطلب : 43486
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی