اطلاعیه شفاف‌سازی فولاد مبارکه در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس/ اظهارنظر قطعی در مورد ادعاهای مطروحه باید بعد از رسیدگی قضائی صورت گیرد
شرکت فولاد مبارکه با انتشار یک اطلاعیه شفاف‌سازی در سامانه کدال بورس به انتشار گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش  چیلان ، در اطلاعیه شفاف‌سازی فولاد مبارکه آمده است:

«پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس به استحضار می‌رساند اظهارنظر قطعی در خصوص کلیه ادعاهای مطروحه در گزارش مذکور منوط به رسیدگی و صدور رای قطعی از مرجع قضائی است.

لازم به ذکر است عملکرد شرکت فولاد مبارکه طبق صورت های مالی سالیانه توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مطابق با قوانین جاری کشور و آئین نامه های مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار مورد رسیدگی و حسابرسی قرار گرفته و در مجامع عمومی شرکت به تصویب سهامداران رسیده است و موارد مطروحه تغییری در عملکرد تولید و سود آوری شرکت ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است رکوردهای اخیر تولید در فولاد مبارکه و روند پرشتاب توسعه در این شرکت به عنوان سنگر اقتصادی- صنعتی جمهوری اسلامی ایران، ثمره تلاش هزاران نفر از پرسنل و مدیران زحمتکش این مجموعه است که این روند بدون وقفه در جریان است و تداوم خواهد یافت».

فولاد مبارکه9 scaled

2

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷
شناسه مطلب : 43833
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی