مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان عنوان کرد :حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف کننده ،عرضه نمودیم
محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان در حاشیه نمایشگاه متالورژی گفت : مطابق با سیاست های دولت محترم،طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و لذا ذوب آهن اصفهان این آمادگی را دارد که با سبد متنوع محصولات ساختمانی استاندارد،در این طرح ماندگار نقش آفرینی داشته باشد.

به گزارش  چیلان ،محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان در حاشیه نمایشگاه متالورژی گفت : مطابق با سیاست های دولت محترم،طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و لذا ذوب آهن اصفهان این آمادگی را دارد که با سبد متنوع محصولات ساختمانی استاندارد،در این طرح ماندگار نقش آفرینی داشته باشد.

وی افزود : در رویکرد جدید شرکت،تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به صورت ویژه دنبال می شود که یکی از مهمترین آنها تیرآهن بال پهن است و هم اکنون از سایز ۱۴ تا ۳۰ تولید و عرضه می گردد،افزود : این محصولات در سبک سازی، مقاوم و ایمن سازی  ساختمان تاثیر بسزایی داشته و لذا تولید سایزهای بالاتر از آنها در برنامه قرار دارد.

مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت در ادامه به تولید محصول ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : در سال های گذشته سبد ریل تولیدی کارخانه تنوع بسیاری یافت و این محصول استراتژیک در محورهای ریلی گوناگون کشور نصب گردید و در حال حاضر نیز ریل معدن را تولید و به بازار عرضه نمودیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان در زمینه حمل و نقل ریلی،دین خودش را به کشور ادا کرده است و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف  کننده ،عرضه نمودیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹
شناسه مطلب : 44142
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی