گزارش چیلان از سه محور نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد:ارتباط تولیدکنندگان فولاد با کاندیداهای ریاست جمهوری برقرار می شود
انتظارات و مشکلات تولیدکنندگان فولاد به منظور آشنایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از چالش های فضای کسب و کار صنعت فولاد توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد به کاندیدای ریاست جمهوری منتقل می گردد.

مهندس سید حسین احمدی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گفت و گو با  چیلان  ضمن اشاره به نخستین جلسه هیئت مدیره در سال ۹۶ اظهار داشت: به منظور آشنایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از چالش های فضای کسب و کار صنعت فولاد و همین طور انتظارات انجمن و اعضای آن از رئیس جمهور، قرار شده دیدگاه ها و نقطه نظرات انجمن از طریق اتاق بازرگانی به کاندیدای ریاست جمهوری منتقل گردد.

احمدی افزود: نکته مهم دیگر که در این جلسه مطرح شد تعاملات بین صنعت فولاد و صنایع بالادست آن یعنی گندله و آهن اسفنجی بود. قرار بر آن شد برای آنکه توازن و تعادلی در این زنجیره ایجاد شده و زنجیره از یک رابطه منطقی در سودآوری و چرخه تولید برخوردار شود تحلیلی به دکتر سرقینی، معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شود تا مشابه سال قبل روابط بین تولیدکنندگان صنعت فولاد و معادن مدیریت شود و انسجام و تعامل در بازار ایجاد گردد.

مدیرعامل فولاد خراسان بررسی نگرانی واحدهای نوردی در تامین بیلت را موضوع مطرح شده بعدی در این جلسه دانست و به خبرنگار  چیلان  گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر به دلیل بهبود بازار فولاد شاهد رونق صادرات شمش بودیم که این مسئله نگرانی هایی را در بین خریداران و مصرف کنندگان ایجاد کرد. در این خصوص قرار شد انجمن انجمن حکمیت و مدیریت امور را بر عهده بگیرد تا تولیدکنندگان بیلت اولویت نخست خود را تامین نیاز واحدهای نوردی داخلی قرار دهند و در عین حال به صادرات هم بپردازند تا در تامین نقدینگی خود به مشکلی برخورد نکنند.

2

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹
شناسه مطلب : 11960
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی