فولاد کیفی در واحد فولادسازی ارفع تولید شد
فولاد کیفی با مارک C10C در فولاد ارفع با استانداردهای اروپایی تولید شد.

به گزارش  چیلان ، بنا به سفارش مشتریان برای نخستین بار، فولاد کیفی با مارک C10C که فولادی کم کربن و اکسیژن زدایی شده با آلومینیوم و سیلیسیوم است با عملیات گاززدایی تحت خلاء مطابق با استانداردهای اروپایی در واحد فولادسازی ارفع تولید شد.

براساس اعلام شرکت فولاد ارفع، تولید این گرید بر اساس استاندارد اروپایی صورت گرفته و گازهای محلول هیدروژن، نیتروژن و اکسیژن به ترتیب به کمتر از ۲، ۴۰ و ۱۵ واحد (ppm) کاهش یافته است.

لازم به ذکر است فرایند طراحی و تولید این گرید در مدت کمتر از دو هفته پس از ثبت سفارش مشتری و بر اساس اصول استاندارد ISO 9001 صورت گرفت. از این جهت، تولید این محصول کیفی و جدید نشان از انعطاف پذیری بالای خط تولید واحد فولادسازی در راستای تحقق خواست مشتریان و رضایت هر چه بیشتر آنان می باشد.

یکی از ویژگی های بارز واحد فولادسازی شرکت آهن و فولاد ارفع، بهره گیر از بخش گاززدایی و کربن زدایی تحت خلاء (VD-VOD) می باشد در این بخش بعد از قرار دادن فولاد مذاب در معرض خلاء و انجام سایر فرایند ها، امکان تولید انواع فولادهای کیفی و آلیاژی برای کاربردهای حساس فراهم می گردد.

گفتنی است، واحد فولاد سازی ارفع از سال ۱۳۹۲ فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده و تاکنون به بیش از ۹۰ درصد ظرفیت تولید اسمی خود دست یافته است.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
شناسه مطلب : 13781
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی