آکادمی فولاد ایران با همکاری شرکت MME دوره آشنایی با تکنولوژی PERED برگزار می کند
دوره آشنایی با روش های احیاء مستقیم با تمرکز بر تکنولوژی ایرانی PERED روز چهارشنبه 8 آذرماه 96 در انجمن تولیدکنندگان فولاد برگزار می شود.

مدیر آکادمی فولاد ایران در گفتگو با  چیلان  با اشاره به افتتاح دو کارخانه احیاء مستقیم در کشور با تکنولوژی ایرانی PERED اظهار داشت: با توجه به درخواست های جامعه فولاد کشور از انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای معرفی بیشتر این تکنولوژی و تفاوت های فنی و عملکردی آن نسبت به روش میدرکس، برگزاری دوره آشنایی با تکنولوژی PERED را با همکاری شرکت MME برای روز ۸ آذرماه برنامه ریزی کرده ایم.

محمدرضا دانشگر در خصوص محتوای این دوره به خبرنگار  چیلان  گفت: در این دوره ابتدا روش های احیاء مستقیم و مزایای استفاده از آهن اسفنجی در فولادسازی و همین طور فرآیندها و تاریخچه شکل گیری و توسعه احیاء مستقیم مرور می شود و سپس ضمن تشریح ویژگیها و الزامات فنی و تجهیزاتی تکنولوژی PERED، مزایای این روش ایرانی نسبت به سایر روش های احیاء مستقیم مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر آکادمی فولاد ایران اضافه کرد: تدریس این دوره را آقای مهندس عزیزطائمه، مدیر مهندسی شرکت MME عهده دار هستند. همچنین گواهینامه حضور در دوره در پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

 چیلان  به علاقمندان حضور در دوره آشنایی با تکنولوژی PERED پیشنهاد می کند در اسرع وقت و قبل از تکمیل ظرفیت محدود و ۲۵ نفره این دوره، نسبت به تماس با دفتر انجمن تولیدکنندگان فولاد و ثبت نام اقدام کنند.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
شناسه مطلب : 15360
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی