کدام شرکت ها برای تأمین مقاطع فولادی مناطق زلزله زده انتخاب شدند؟
تعاونی حمایت فولادسازان معین و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان به همراه شركت جهان فولاد غرب برای تامین مقاطع مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور انتخاب شدند.

دکتر اسلامیان، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به خبرنگار  چیلان  گفت: در جلسه روز گذشته که در دفتر انجمن تولیدکنندگان فولاد با حضور دکتر کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو و مدیران عامل شرکت های بزرگ فولادی برگزار شد، میزان و نحوه تامین آهن آلات مورد نیاز مناطق زلزله زده کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که ۹۰ هزار تن فولاد در مرحله اول جهت بازسازی و احداث واحدهای تخریب شده مورد نیاز است.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به کمک های گسترده فولادسازان کشور در کمک به زلزله زدگان غرب کشور افزود: با توجه به حضور واحدهای عمده تولیدکننده فولاد در این جلسه نظیر فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد کویر کاشان، فولاد خراسان و جهان فولاد غرب، این واحدها از هیچ کمکی دریغ نکرده و در تامین ورق های مورد نیاز ساخت کانکس و دیگر مایحتاج مردم پیش قدم بودند و در ادامه نیز متعهد به ارائه کمک به زلزله زدگان شدند.

وی تصریح کرد: مقرر شد تعاونی حمایت فولادسازان معین که متشکل از کارخانجات بخش خصوصی عضو انجمن است با همکاری شرکت پویش بازرگان و همچنین شرکت جهان فولاد غرب که در همان منطقه واقع است، فولاد مورد نیاز واحدها را با قیمت مناسب تامین و در اختیار عوامل توزیع در منطقه قرار دهند.

دکتر اسلامیان در ادامه عنوان کرد: قرار است به زودی جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت های مذکور و بانک های عامل برگزار گردد تا واحدها در حد توانشان در تامین فولاد مورد نیاز کمک کنند. البته واحدهای فولادی نیز آمادگی خود را اعلام کرده اند که ۹۰ هزار تن مقاطع فولادی را ظرف مدت ۵ ماه برای بازسازی آن منطقه تامین نمایند.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۲
شناسه مطلب : 15647
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی