تامین گندله فولاد خراسان از یک میلیون تن گذشت/ گندله سازی فولاد خراسان ظرف یک ماه آینده وارد مدار تولید می شود
فولاد خراسان موفق به ارتقای رکورد ماهانه تامین گندله مورد نیاز این مجتمع شد.

به گزارش  چیلان ، مجتمع فولاد خراسان با تامین ۲۱۳ هزار و ۶۴۳ تن گندله در آذر ماه سال ۹۶، میزان تامین گندله ماهانه خود را نسبت به رکورد قبلی ۲۲۷۵۱ تن افزایش داد.

معاون خرید مجتمع فولاد خراسان با اشاره به این که رکورد قبلی در بهمن ماه سال گذشته اتفاق افتاده است، افزود: رکورد قبلی تامین گندله ۱۹۰ هزار و ۸۹۲ تن بوده است.

مهندس مداح تامین گندله مورد نیاز این مجتمع را از ابتدای سال به میزان یک میلیون و ۱۵۵ هزار تن اعلام نمود و افزود: گندله مورد نیاز مجتمع فولاد خراسان از محل شرکت های سنگ آهن گل گهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد سیرجان ایرانیان، زرند ایرانیان و اپال پارسیان سنگان تامین می گردد.

معاون خرید این شرکت تامین اقلام استراتژیک را یکی از استراتژی های اصلی این شرکت در برون رفت از فضای فعلی دانست و افزود: استمرار در تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز می تواند تولید محصولات با کیفیت را محقق نموده و منجر به دست یابی به بازارهای هدف داخلی و صادراتی شود.

گفتنی است، کارخانه گندله سازی این مجتمع، که در آذر ماه نخستین تست سرد آن انجام گرفت ظرف یک ماه آینده آماده راه اندازی است که احداث پروژه کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان در محل معادن سنگان خواف، تکمیل زنجیره ارزش تولید فولاد در استان خراسان رضوی را به همراه خواهد داشت و پایداری همه جانبه شرکت را نیز تضیمن کند.

وی کسب این موفقیت را به همه همکاران شرکت به ویژه تلاشگران حوزه معاونت خرید و تبریک گفت و همچنین از تلاش حوزه حمل و نقل نیز قدر دانی نمود.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴
شناسه مطلب : 16139
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی