گزارش چیلان از آمار تولید فولاد کشور در 11 ماهه 96:تولید فولاد میانی کشور از ۲۰ میلیون تن گذشت
بررسی آمار منتشر شده از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران مربوط به 11 ماهه اول امسال نشان داد فولادسازان در مدت مذکور 20 میلیون و 18 هزار تن فولاد میانی شامل 10 میلیون و 654 هزار تن بیلت و بلوم و 9 میلیون و 364 هزار تن اسلب تولید کردند.

به گزارش  چیلان ، رشد تولید بیلت و بلوم ۲۲ درصد و اسلب ۱۵ درصد بود. گفتنی است تولید فولاد میانی فولادسازان در ۱۱ ماهه پارسال ۱۶ میلیون و ۸۳۱ هزار تن گزارش شده بود. این آمار نشان می دهد تولید محصولات فولادی با رشد ۹ درصد از ۱۶ میلیون و ۵۸۸ هزار تن ۱۱ ماهه ۹۵ به ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تن در ۱۱ ماهه امسال رسیده است.

بیشترین تولید محصولات فولادی متعلق به ورق گرم با ۷ میلیون و ۶۲ هزار تن بود به گونه ای که رشد تولید ورق گرم ۱۱ درصد گزارش شد.

همچنین تولید میلگرد با ۷ درصدد افت به ۵ میلیون و ۷۱۲ هزار تن، ورق سرد با رشد ۲۳ درصد به ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تن، ورق پوششدار با رشد ۴۰ درصد یک میلیون و ۳۹۵ هزار تن و تیرآهن با رشد ۸ درصد به یک میلیون و ۱۳ هزار تن رسیده است.

این گزارش می افزاید تولید آهن اسفنجی نیز از ۱۶ میلیون و ۵۸۵ هزار تن ۱۱ ماهه سال ۹۵ به ۲۰ میلیون و ۴۸۴ هزار تن رسید که رشد ۲۴ درصدی داشته و اصلی ترین دلیل این رشد وارد مدار تولید شدن برخی طرح های استانی می باشد.

4 29

 

2

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۰
شناسه مطلب : 17236
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی