ثبت اولین رکورد فولاد شادگان در سال ۹۷/ تولید آهن اسفنجی به مرز ۷۰ هزار تن رسید
فولاد شادگان اولين ركورد توليد ماهيانه آهن اسفنجي در سال 1397 را به ثبت رساند و تولید در این مجموعه به 70 هزار تن نزدیک شد.

به گزارش  چیلان ، کارخانه آهن اسفنجی فولاد شادگان توانست با تولید ۶۹ هزار و ۸۳۸ تن در اردیبهشت ماه ۹۷ رکورد دی ماه ۹۶ که ۶۰ هزار و ۳۰۷ تن را ارتقا دهد.

این میزان تولید معادل ۹۴ درصد ظرفیت اسمی کارخانه و ۵.۲ درصد بیشتر از برنامه بوده که با آماده بکاری ۹۹.۹۷ درصد؜ یعنی حدود یک روز توقف در ماه حاصل شده است.

عباس تفضلی مدیر عامل فولاد شادگان، ضمن تبریک به تمام کارکنان فولاد شادگان برای کسب این موفقیت گفت: مهمترین دلایل عدم دستیابی به ظرفیت اسمی ماهیانه، کیفیت متغییر گندله بدلیل تامین از منابع مختلف، عدم راه اندازی ماشین انباشت برداشت به منظور اختلاط گندله ها و پایل سازی و شارژ مداوم دی بین، نگرانی از وضعیت کوره بدلیل هات اسپات رخداده در شهریور ماه سال قبل (اینجا) و تغییر در مشخصات فیزیکی گاز تحویلی به کارخانه (سنگینی گاز) بوده است.

لازم به ذکر است که ثبت رکورد روزانه ٢۵٢٠ تن در روز یعنی ۵٪؜ بیشتر از ظرفیت اسمی نیز در دوم اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است.

گفتنی است، واحد احیا مستقیم فولاد شادگان آذر ماه سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور (اینجا) به بهره برداری رسیده بود.

2

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
شناسه مطلب : 18109
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی