گزارش دوماهه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران منتشر شد: تولید فولاد ایران در دو ماهه ۹۷ از ۴.۲ میلیون تن عبور کرد/ تولید تیرآهن دو برابر شد/ رشد ۳۰ درصدی تولید شمش
براساس گزارش منتشر شده از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، فولادسازان کشور در 2ماهه اول امسال با 21 درصد رشد بالغ بر 4 میلیون و 258 هزار تن فولاد میانی تولید کردند که 2 میلیون و 233 هزار تن آن بلوم و بیلت و 2 میلیون و 25 هزار تن اسلب بوده است.

به گزارش  چیلان ، رشد تولید بلوم و بیلت در دو ماهه اول امسال ۲۰ درصد و اسلب ۱۲ درصد بود.
آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد، تولید فولاد میانی کشور در دو ماهه ابتدایی سال گذشته ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تن بود که یک میلیون و ۸۱۱ هزار تن آن اسلب و مابقی بلوم و بیلت بوده است.

فولادسازان در مدت مذکور همچنین ۳ میلیون و ۴۰۷ هزار تن محصولات فولادی تولید کرده اند که رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی تولید ۳ میلیون و ۲۴۹ هزار تن بود.
عمده تولیدات محصولات فولادی مربوط به ورق گرم به میزان یک میلیون و ۴۰۹ هزار تن بود. رشد تولید ورق در این مدت ۱۴ درصد گزارش شده است.
فولادسازان همچنین در این مدت به تولید یک میلیون و ۱۲۶ هزار تن میلگرد رسیدند که رشد آن بالغ بر ۵ درصد بود.
رشد تولید تیرآهن نیز مطلوب بوده و این محصول با رشد ۹۴ درصدی به ۱۷۳ هزار تن رسیده است که البته بخشی از این رشد ناشی از رونق ساخت و ساز به دنبال افزایش بهای میکنن بوده است.
فولادسازان در این مدت ۳۶۰ هزار تن ورق سرد و ۲۰۷ هزار تن ورق پوششدار تولید کرده اند.
گزارش انجمن فولاد می افزاید، فولادسازان در دو ماهه نخست امسال به تولید ۴ میلیون و ۵۶۴ هزار تن آهن اسفنجی رسیدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۹ درصدی داشت چراکه تولید سال گذشته ۳ میلیون و ۵۳۲ هزار تن بود.

7 45

اطلاعات آماری و گزارش های تحلیلی فولاد ایران را در کتاب سال فولاد ایران خوانید. سفارش از طریق تماس های ۴-۸۸۷۷۱۷۰۵-۰۲۱.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
شناسه مطلب : 18824
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی