از فایننسر اسپانیایی جهان فولاد سیرجان بیشتر بدانید؟
طرح احیا مستقیم و ذوب شماره 2 جهان فولاد سیرجان از دو سال و نیم پیش در دستور کار شرکت بوده و در حال حاضر با همکاری چند شرکت اسپانیایی، بیمه لازم اخذ شده و در حال تلاش برای انتقال اعتبار از طریق یک یا چند بانک اروپایی می باشد.

چندی پیش خبری از عبدالمجید مستقیمی، معاون مالی و پشتیبانی شرکت جهان فولاد سیرجان مبنی بر قرارداد ۳۵۰ میلیون یورویی درقالب فاینانس برای احیا شماره ۲ و کارخانه ذوب شماره ۲ از سوی  چیلان  منتشر شد.

به گفته این مقام مسئول این فاینانس از طریق کشور اسپانیا بوده و کار به صورت EPCF عملیاتی خواهد شد.

همچنین وی اعلام کرد: مراحل اولیه کار انجام و بحث هایی همچون بیمه و سرمایه‎گذاری انجام و تاییدیه های لازم از بیمه سی‌سی گرفته شده است.

گفته می شود، این طرح از دو سال و نیم پیش در دستور کار شرکت جهان فولاد سیرجان بوده و در حال حاضر با همکاری چند شرکت اسپانیایی، بیمه لازم اخذ شده و در حال تلاش برای انتقال اعتبار از طریق یک یا چند بانک اروپایی می باشند.

البته هنوز این تفاهم با بانک یا بانک ها به سرانجام نرسیده است. اگرچه با توجه به شرایط جدید ایجاد شده برای برجام و کشور، دستیابی به این اعتبار در حال حاضر بسیار سخت به نظر می رسد اما دستیابی اخذ بیمه و اعتبار فاینانس اسپانیا و همکاری با شرکت های اسپانیایی گام موثری بود که شرکت جهان فولاد برداشته است.

2

تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
شناسه مطلب : 19376
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی