پیشنهاد دبیر انجمن فولاد به وزارت صمت:تا دیر نشده خیلی فوری با مدیران واحدهای فولادی جلسات مشورتی داشته باشید!
در هفته های اخیر شاهد آشفتگی هایی در بازار فولاد بودیم که به اعتقاد دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد این آشفتگی ناشیاز فقدان نقش تولیدکنندگان در تصمیم گیری های دولتی است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با انتقاد از دخالت های دستوری و استراتژی های اشتباه برای تنظیم بازار در گفت و گو با  چیلان  گفت: متاسفانه در هفته های اخیر برای تنظیم دستورالعمل های و بخشنامه های مدیریت بازار فولاد، به جای جلسات منسجم و موثر با واحدهای تولیدی برای اخذ نتایج ملموس در بازار فولاد، جلسات مشورتی با واسطه ها برگزار شده و در نتیجه واسطه ها در تصمیمات اخیر بیشتر از تولیدکنندگان نقش داشتند که به هم ریختگی بازار فولاد و اتفاقات عجیب در بورس کالا از نتایج این استراتژی اشتباه است.

سید رسول خلیفه سلطانی با اشاره به نقش تولیدکنندگان در تنظیم بازار فولاد اظهار داشت: فولادسازان همواره در چندین سال گذشته عرضه را در بازار تنظیم کرده اند به گونه ای که منافع مصرف کنندگان در اولویت اول و منافع خودشان در اولویت بعدی تأمین شود. علاوه بر این تولیدکنندگان توانسته اند در شرایط مختلف  واسطه گری را مهار نمایند و تولید و مصرف را متعادل نمایند.

دبیر انجمن فولاد به مسئولین وزارت صمت پیشنهاد داد: تا دیر نشده جلساتی فوری  با مدیران ارشد واحدهای فولادی برای اخذ نتایج منسجم با رویکردهای کارشناسی داشته باشند چرا که در چند هفته گذشته و به ویژه روزهای اخیر مشاهده شد که در فقدان نقش تولیدکنندگان فولاد در تصمیم گیری ها، انسجام مدیریتی بازار به شدت تضعیف شده است.

2

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
شناسه مطلب : 19685
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی