نوردکاران به دنبال بازگشت آرامش به بازار
جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد با حضور اعضای تولیدکننده این رسته و همچنین رئیس، اعضای هیئت مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با هدف بازگشت تعادل و آرامش به بازار برگزار شد.

احمد خورش، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفتگو با  چیلان  با بیان اینکه کلیه اعضای رسته بر برگزاری مداوم جلسات تاکید دارند گفت: این جلسات فرصت خوبی برای تعامل میان تولیدکنندگان و تحلیل وضعیت بازار است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط فعلی بازار هماهنگی های بیشتری با تامین کنندگان شمش صورت گیرد.

خوروش به حضور رئیس انجمن فولاد در این جلسه نیز اشاره کرد و گفت: اعتقاد ایشان نیز تنظیم نامه ای برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بود تا نسبت به تامین منافع کل زنجیره تصمیمات درستی اخذ شود.

وی وضعیت فعلی صنعت فولاد را نگران کننده خواند و اظهار داشت: با توجه به نگرانی های موجود در شرایط فعلی قرار بر آن شد که مجددا جلسه هماهنگی با رسته های زنجیره فولاد که می توانند برای آرامش بازار نقش داشته باشند، برگزار گردد.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد تصریح کرد: این جلسه بیشتر جنبه برقراری آرامش در بازار را داشت و اعضای حاضر نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید امکانی فراهم شود که خریداران مواد اولیه مثل شمش و آهن اسفنجی فقط تولیدکننده باشند گفت: این اقدام حضور واسطه ها را به حداقل می رساند و قطعا حضور کمتر واسطه ها در بازار به آرامش بازار فولاد و کنترل جو هیجانی می انجامد.

2

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
شناسه مطلب : 19717
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی