جایگاه فولادسازان در ارزآوری برای کشور/ نام فولادسازان بزرگ در میان ۵۰ شرکت برتر صادراتی/ صادرات نیم میلیارد دلاری فولاد خوزستان در ۵ ماه
در ایران در 5 ماهه ابتدایی امسال 561 شرکت تولیدی و بازرگانی اقدام به صادرات انواع محصولات معدن و صنایع معدنی کردند که جمع ارزش صادرات آنها 2 هزار و 784 میلیارد دلار برآورد شده است.

به گزارش  چیلان  به نقل از کامودیتی، شرکت فولاد خوزستان درمیان ۵۰ شرکت برتر صادراتی و ارزآور قرار دارد که از تمامی شرکت ها هم میزان بالاتری صادرات داشته است.

فولاد خوزستان در مدت مذکور یعنی ۵ ماهه اول امسال ۴۶۳ میلیون و ۴۹۸ هزار دلار صادرات داشته است. ارزش صادرات فولاد مبارکه نیز در مدت مذکور ۲۴۶ هزار و ۸۹۶ دلار بود.

ارزش صادرات ذوب آهن اصفهان ۲۰۳ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار بود و صادرات فولاد هرمزگان به ۱۵۲ میلیون و ۵۸ هزار دلار رسیده بود.

ارزش صادرات ذوب آهن پاسارگاد، فولاد کاوه جنوب، آهن و فولاد ارفع، فولاد روهینای جنوب، سنگ آهن مرکزی ایران و فولاد سپید فراب به ترتیب ۱۱۳ میلیون و ۵۶۸ هزار دلار، ۸۲ میلیارد و ۸۹۹ هزار دلار، ۴۵ میلیون و ۷۱۹ هزار دلار، ۴۴ میلیون و ۲۵۱ هزار دلار و ۴۰ میلیون و ۴۱۸ هزار دلار برآورد می شود.

شرکت های فولادی دیگری نیز در میان صادرکنندگان برتر صنعتی و معدنی دیده می شوند که فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل گهر، سنگ آهن گهر زمین، فولاد آلیاژی ایران و فولاد ظفر بناب از جمله آنها می باشد.

1 224

2

تاریخ انتشار : ۸ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
منبع : کامودیتی
شناسه مطلب : 21314
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی